Otteluseuranta: Ilves - Tappara 29.10.2021

D-päädyn käytävä nyt jo aivan tukossa

Tuosta 2017 puolivälieräsarjasta muistuu edelleen mieleen, miten työpaikalla Ilveksen miehet tulivat henkseleitään paukutellen työpisteelleni, kun Ilves johti sarjaa 2-3. (Sitä ennen ei ollut paljon miehiä niissä merkeissä näkynyt.)

He sitten siinä kyselivät, että mitenkäs nyt suu pannaan. Molempien naama venähti, kun sanoin ilmekään värähtämättä ja täydellisen itsevarmana: “Tappara voittaa tämän sarjan” :grin: Usko ei horjunut silloin.

11 tykkäystä

Ihan kuin minun hetkestäni poimittu.
Kaveri tuli henkselit paukkuen: ”Mitenkäs se suu nyt pannaan kun paskavasara saa Ilvekseltä tukkaan ja menee välieriin?”
Katsoin suoraan silmiin ja sanoin: ”Niin, voi tulevaisuudessa tämmöinen tapahtua mutta ei tänä keväänä.”

4 tykkäystä

Saatana meinaa mennä tunteisiin tämä lähetyksen alku.

3 tykkäystä

Olisi tähän peliin saanut ottaa vaikka yhden pelin sopimuksella Linkun selostamaan. Tai vaikka Jantta, mutta että Saukonen selostaa tän pelin…

Tää on Ilveksen kotio-ottelu Kääriäinen ei kuuluta, avauskentällistä.

Gärri stone taas Studiossa kehumassa Ilvestä ja haukkumassa Tapparaa!

1 tykkäys

Kai ne joku kuuluttaa? Törkeetä. Ja v-käyrä jatkoi nousuaan, kun illan studiotiimi saatiin ruutuun.

1 tykkäys

Onko tuomarina vielä Kaukokari kaiken muun “hyvän” lisäksi?

1 tykkäys

On se. Parempaa kiakko iltaa en voisi kuvitellakkaan.

1 tykkäys

Meen nukkumaan jos on!

Mika Saukkonen ei muuten ole vanhentunut päivääkään 20 vuodessa.

12 tykkäystä

Tai sitten se vanheni ajoissa.

3 tykkäystä

Vampyyri. Olen varma siitä.

6 tykkäystä

Kivi laittanut Tampereen aluesäästöpankin TAP kravatin. Ajalta kun Ilves pelasi violetti musta valkoisissa. :cat2:

1 tykkäys

Kivi on tulipunainen ensimmäisen spiikin jälkeen

Jos ei tänäänkään pärjätä ipalle, niin poltan kannen areenalle ostamani peliliput.

1 tykkäys

Sekin vielä. Mutta nyt Tapparan voitto tuntuu sitten paremmalta.

1 tykkäys

Oho, tiisasiko Taku itse Kanadankaatajaa studiovieraaksi?

TPS-legendakin saatu lähetykseen.

3 tykkäystä