D-päädyn käytävä nyt jo aivan tukossa
Tuosta 2017 puolivälieräsarjasta muistuu edelleen mieleen, miten työpaikalla Ilveksen miehet tulivat henkseleitään paukutellen työpisteelleni, kun Ilves johti sarjaa 2-3. (Sitä ennen ei ollut paljon miehiä niissä merkeissä näkynyt.)
He sitten siinä kyselivät, että mitenkäs nyt suu pannaan. Molempien naama venähti, kun sanoin ilmekään värähtämättä ja täydellisen itsevarmana: “Tappara voittaa tämän sarjan” Usko ei horjunut silloin.
Ihan kuin minun hetkestäni poimittu.
Kaveri tuli henkselit paukkuen: ”Mitenkäs se suu nyt pannaan kun paskavasara saa Ilvekseltä tukkaan ja menee välieriin?”
Katsoin suoraan silmiin ja sanoin: ”Niin, voi tulevaisuudessa tämmöinen tapahtua mutta ei tänä keväänä.”
Saatana meinaa mennä tunteisiin tämä lähetyksen alku.
Olisi tähän peliin saanut ottaa vaikka yhden pelin sopimuksella Linkun selostamaan. Tai vaikka Jantta, mutta että Saukonen selostaa tän pelin…
Tää on Ilveksen kotio-ottelu Kääriäinen ei kuuluta, avauskentällistä.
Gärri stone taas Studiossa kehumassa Ilvestä ja haukkumassa Tapparaa!
Kai ne joku kuuluttaa? Törkeetä. Ja v-käyrä jatkoi nousuaan, kun illan studiotiimi saatiin ruutuun.
Onko tuomarina vielä Kaukokari kaiken muun “hyvän” lisäksi?
On se. Parempaa kiakko iltaa en voisi kuvitellakkaan.
Meen nukkumaan jos on!
Mika Saukkonen ei muuten ole vanhentunut päivääkään 20 vuodessa.
Tai sitten se vanheni ajoissa.
Vampyyri. Olen varma siitä.
Kivi laittanut Tampereen aluesäästöpankin TAP kravatin. Ajalta kun Ilves pelasi violetti musta valkoisissa.
Kivi on tulipunainen ensimmäisen spiikin jälkeen
Jos ei tänäänkään pärjätä ipalle, niin poltan kannen areenalle ostamani peliliput.
Sekin vielä. Mutta nyt Tapparan voitto tuntuu sitten paremmalta.
Oho, tiisasiko Taku itse Kanadankaatajaa studiovieraaksi?
TPS-legendakin saatu lähetykseen.