Otteluseuranta: Itävalta-Suomi (MM-kisat) 20.5.2023 klo 16.20

Nyt oli hieno ohjaus. :+1:

Onhan tuo suomi ollut surkea näissä kisoissa, luulisin että sama lopputulos olisi vaikka Heljanko olisi maalissa, kun kaikille kiekkomaille ollaan jo hävitty.

Ei se ollutkaan pointti. Vaan yleisesti.

Nyt oli komea maali, erityisesti mielestäni tuo syöttö viivaan.

Nyt oli hieno maali! 2-1

Komia maali Suomelalta.

Pahoittelut! Täytyy skarpata viiveen kanssa

1 tykkäys

Jaahas takas torille.

3 tykkäystä

No nyt oli nätti. Onneksi ainakin maalinteko alkaa toimia.

Voitetaan jokainen jäljellä oleva peli 10-9.

1 tykkäys

Kamppailuvoimaa löytyy Itävallalta kiitettävästi, siihen täytyy vastata.

1 tykkäys

Se pystyy hyvään fyysiseen peliin.
Näissä kisoissa ainakin itselleni Itävalta on ollut muutoin jopa jonkinlainen pettymys pelillisesti jos peilaa viime vuoteen. Ihan on laadukas nippu vastassa tänäänkin.

1 tykkäys

Lehtoset ja Rantaset menee sekaisin Mertsillä.

1 tykkäys

Mitä Pesonen tekee ylivoimassa? Merelä hoitaisi saman ruudun ja paremmin.

3 tykkäystä

Ylivoiman paras paikka oli Itävallalla

2 tykkäystä

Kyllä tuo Larmi pomputtelee aika lailla.

6 tykkäystä

Kapasen, Suomelan ja Määtän otteet ilahduttaa

3 tykkäystä

Onninen-katsomossa haukotellaan.

1 tykkäys

Toi Björninen on kyl 5vs5 aika nuhanen jos ei lasketa alotuksia.

1 tykkäys

Mestaruus lippis bongattu!

1 tykkäys

Lajunen!