Nyt oli hieno ohjaus. ![]()
Onhan tuo suomi ollut surkea näissä kisoissa, luulisin että sama lopputulos olisi vaikka Heljanko olisi maalissa, kun kaikille kiekkomaille ollaan jo hävitty.
Ei se ollutkaan pointti. Vaan yleisesti.
Nyt oli komea maali, erityisesti mielestäni tuo syöttö viivaan.
Nyt oli hieno maali! 2-1
Komia maali Suomelalta.
Pahoittelut! Täytyy skarpata viiveen kanssa
Jaahas takas torille.
No nyt oli nätti. Onneksi ainakin maalinteko alkaa toimia.
Voitetaan jokainen jäljellä oleva peli 10-9.
Kamppailuvoimaa löytyy Itävallalta kiitettävästi, siihen täytyy vastata.
Se pystyy hyvään fyysiseen peliin.
Näissä kisoissa ainakin itselleni Itävalta on ollut muutoin jopa jonkinlainen pettymys pelillisesti jos peilaa viime vuoteen. Ihan on laadukas nippu vastassa tänäänkin.
Lehtoset ja Rantaset menee sekaisin Mertsillä.
Mitä Pesonen tekee ylivoimassa? Merelä hoitaisi saman ruudun ja paremmin.
Ylivoiman paras paikka oli Itävallalla
Kyllä tuo Larmi pomputtelee aika lailla.
Kapasen, Suomelan ja Määtän otteet ilahduttaa
Onninen-katsomossa haukotellaan.
Toi Björninen on kyl 5vs5 aika nuhanen jos ei lasketa alotuksia.
Mestaruus lippis bongattu!
Lajunen!