Joo, en mä oikeasti niitä kisoja harmittele vaan sitä, että on tuolla Tapparan kiusana.
Joo siihen oli ilmoitettu IIHFltä päivä jolloin pitää olla paikan päällä, että kisoihin saa osallistua. Kanadan koko jengi ei ollut paikalla tuolloin, mutta jotenkin he saavat silti erityisluvan osallistumiseen
@gatecrasher
Ihanan hidasta ja vaikeaa tuo Tapparan avauspelaaminen.
Onpa kohellusta taas omissa.
Heh, just oon kattonu, että Kinnusta ei kiinnosta tänään. Mutta noi papat vaikuttaa kyl pirteiltä.
Kokeneet kaverit osaa olla syömättä liikaa lanttulooraa?
Puhakka syöttää poikkeuksetta liian hiljaa.
Todella huolimatonta kiekollista peliä Tapparalta joka puolella kaukaloa. Ehkä se tästä pelin edetessä paranee.
Jukurit pelaa iloista fyysistä hokia, täytyy Jokista arvostaa
On se jumalaut ettei voi Krisse laukoa tuosta
On saanut vaan pehmeitä paketteja… Ja laitoin prkl maalintekoveikkaukseen…
Onko tietoa kommunikoiko Hamara suomeksi ?
Edes länkiä kohden
Kyllä Jukurit on munki sympatiat ansainnu. Toivon niille voittoa kaikissa muissa peleissä, paitsi Tapparaa vastaan.
Hyvä vaihto Virran kentältä. Kuuselallaki paikan tynkää, mutta ei lähteny vielä ratkaseen itse.
Virran ketju selkeästi paras. Ihan jokaiselta ketjulta tarvitaan suoraviivaisempaa peliä jälleen kerran.
Kuusela oli suoraan sektorissa mutta laittoi sivuun… näitä on tuhlailtu nyt niin monta että kohta soi omissa
Ihan hyvä erä. Vähä nopeutta avauksiin ja maalipaikoissa suoraviivaisempaa, niin hyvä tulee
Lisää mielenkiintoa ainakin tuonu Liigaan tällä kaudella Jukurien pärjääminen
Eikös hän ole jo tovin Suomessa asunut ja elänyt?
Osaa ihan Ok Suomea.