Otteluseuranta: Jukurit - Tappara 26.12.2021 klo 17.00

Joo, en mä oikeasti niitä kisoja harmittele vaan sitä, että on tuolla Tapparan kiusana.

1 tykkäys

Joo siihen oli ilmoitettu IIHFltä päivä jolloin pitää olla paikan päällä, että kisoihin saa osallistua. Kanadan koko jengi ei ollut paikalla tuolloin, mutta jotenkin he saavat silti erityisluvan osallistumiseen :wink:
@gatecrasher

1 tykkäys

Ihanan hidasta ja vaikeaa tuo Tapparan avauspelaaminen.

1 tykkäys

Onpa kohellusta taas omissa.

1 tykkäys

Heh, just oon kattonu, että Kinnusta ei kiinnosta tänään. Mutta noi papat vaikuttaa kyl pirteiltä.

Kokeneet kaverit osaa olla syömättä liikaa lanttulooraa?

1 tykkäys

Puhakka syöttää poikkeuksetta liian hiljaa.

1 tykkäys

Todella huolimatonta kiekollista peliä Tapparalta joka puolella kaukaloa. Ehkä se tästä pelin edetessä paranee.

Jukurit pelaa iloista fyysistä hokia, täytyy Jokista arvostaa

On se jumalaut ettei voi Krisse laukoa tuosta

4 tykkäystä

On saanut vaan pehmeitä paketteja… Ja laitoin prkl maalintekoveikkaukseen…

Onko tietoa kommunikoiko Hamara suomeksi ?

Edes länkiä kohden :sweat_smile:

1 tykkäys

Kyllä Jukurit on munki sympatiat ansainnu. Toivon niille voittoa kaikissa muissa peleissä, paitsi Tapparaa vastaan.

3 tykkäystä

Hyvä vaihto Virran kentältä. Kuuselallaki paikan tynkää, mutta ei lähteny vielä ratkaseen itse.

4 tykkäystä

Virran ketju selkeästi paras. Ihan jokaiselta ketjulta tarvitaan suoraviivaisempaa peliä jälleen kerran.

Kuusela oli suoraan sektorissa mutta laittoi sivuun… näitä on tuhlailtu nyt niin monta että kohta soi omissa

4 tykkäystä

Ihan hyvä erä. Vähä nopeutta avauksiin ja maalipaikoissa suoraviivaisempaa, niin hyvä tulee

1 tykkäys

Lisää mielenkiintoa ainakin tuonu Liigaan tällä kaudella Jukurien pärjääminen

1 tykkäys

Eikös hän ole jo tovin Suomessa asunut ja elänyt?

Osaa ihan Ok Suomea.

1 tykkäys