Otteluseuranta: Jyp - Tappara 16.11.2019

Ollaan voitettu viimeksi kun Jasu oli mukana.

1 tykkäys

Tätä olen kas sanonut että kumma ku Kärpillä ei ole ikinä mitään kumia ja silti peli sujuu aina.

1 tykkäys

Itse en usko reenijumii. Zug peli oli jo tiistaina

1 tykkäys

Odotukset siitä maltilliset.

HPK:t pärjää keväisin. :joy: Keskimäärin kivempaa ollut Tapparalla keväisin. Lisäksi edeltävän kauden HPK pilasi reenijumilla jo kesällä.

1 tykkäys

JOUKKUE HÄVIÄÄ 5-1 JA HELJANKO NAURESKELEE VASTUSTAJAN KULTAKYPÄRÄN KANSSA KÄTTELYISSÄ EI SAATANA MITÄ HALUTONTA KIVAKIVANEPPAILUA!!!1!!

ei tää nyt niin vakavaa ole

14 tykkäystä

Näinhän se sitten meni, 0 pistettä viikonlopusta ja paskoilla peleillä. Ei muuta ku leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Jännä nähdä kuinka alas sarjataulukossa vajotaan, kai me viä joskus voitetaan, saas nähä koska. Kiitos, anteeks ja näkemiin.

Jäätävän heikko viikonloppu mutta ei ehkä yllättäen. Pelillisesti ja tuloksellisesti.

1 tykkäys

Aamen! Mä veikkaan että pahimmat jumit lähtee Jukan mukana kauden jälkee

2 tykkäystä

Ja tämäkin on Jukan vika : ja luin spoilerin.

2 tykkäystä

“kiitos kun hoidit mulle 5 seuraavaa peliä” :smiley:

4 tykkäystä

Tiedä sitten, onko tää millään lailla noista poissaoloista kiinni. Aika iso ero näyttäisi olevan pelivalmiudessa ja -vireessä kollektiivisesti koko porukalla. Jos Morley olisi ollut mukana, niin joku maali olis voinut enemmän tulla, mutta tuskin se tuohon yleisilmeeseen olisi vaikuttanut.

2 tykkäystä

Tottapa. Miksi se pitää hankkia, hankkiiko nhl joku sitä? Toki voimatreeniä, muttei liikaa, ja taas muutakin. Mutta esim sulkapallossa joka aivan eri levelillä, jos olette katsoneet mitä se vaatii, niin 10 000h työtä plus pelit, niin silti jalka liikkuu.

Kyllä nuo reenijumijutut ovat samaa luokkaa joulupukkiin uskomisen kanssa. No ehkä sitten myös Sport on sarjajumbona treenijumin takia.

1 tykkäys

Keskimäärin Tappara kuluttaa n. 1,5 miljoonaa enemmän kauden aikana pelaajiin kuin HPK. Ehkä vertaus HPK:n ontuu, mutta kyllä mä silti vähän kyselen. Kärppiin vertaus pätee.

Kyä ainakin tänään keskusta falskasi ennennäkemättömällä tavalla. Siinä ei oikein semmonen yhteinen puolustaminen toiminut.

HIFK ja TPS vertailu toimii myös. Siellä ei jumit paina. :muscle:t6:

Edit. Ja vielä, ei @peterra, ikinä ei ole pakko reenata näin tai mitenkään muutenkaan. Rautakorpi reenauttaa joukkuettaan omalla tavallaan ja hän luottaa siihen. Pitkässä juoksussa se on toimiva tyyli, jokainen hetki ei ole kivaa välttämättä.

Nättinen haastattelussa kertoo, että reenaavat niin kovaa, että jalka liikkuu peleissä. Ehkä Tapparalla ei olekkaan reenijumia vaan liian löysää reeniä :smile:

4 tykkäystä

Hyvä matsi, tsemppiä seuravaan​:+1:t2::slightly_smiling_face: samalla lailla vaan seuraavaan, kyllä näitä pelejä tulee ja menee :+1:t2::slightly_smiling_face: :blue_heart::orange_heart:

No - nämä on näitä turhia keskusteluja. En usko tuohon treenijumin teoriaan ja semmosta ei tarkoituksella enää tänä päivänä kannata hankkia. Nyt ei ollut edes pitkä kevät, joten on turha selittää edes lyhyestä kesästä treenin suhteen. Ei tarvi ottaa ketään kiinni eikä lähdetty takamatkalta.

@Juissi27 minä puolestani haluan tällä kaudella esimerkiksi lyhyen tähtäimen voittoja. Esimerkiksi CHL:ssä olisi hienoa päästä tätä kierrosta pidemmälle. Tiistaina ratkaistaa, onko Rautakorpi nero vai minä idiootti. Ja jos keväällä taas ryömitään välieristä ulos tjms. niin kyllä aion levitellä tietävästi käsiäni.

4 tykkäystä