Otteluseuranta: Jyp - Tappara 16.11.2019

Ika diggaa.

1 tykkäys

Altavastaajia oltiin mut selvittiin. Ylivoima ei toimi mikä oli odotettavaa ku Morley on pois.

Ja muutamat hyvät tilanteet, jotka olisi voinut käyttääkin.

Paljon huonompaakin ylivoimaa nähty, kuten joku totesi. Ja tuo oli vasta ensimmäinen, toiv. ei ainoa.

Mäkin diggaan. Ihan eri tason kiekkoa kuin eilen. Tästä ei ole kuin yksi suunta - ja se on eteenpäin.

5 tykkäystä

Onneksi Moilanen on. Siitä laituripari Vauhkoselle?

No ei ainakaan JYPiä vastaan.

Saatiin mun mielestä hyvä ja aktiivinen ote tossa erän jälkipuolella. Mun mielestä aina hyvä merkki, jos JYPin pystyy laittamaan ahtaalle kotonaan.

Alku vähän hankalaa, mutta päästiin ihan hyvin peliin. Hiukan ihmetytty, kun Suhonen ei yrittänyt yhtään laukausta tai edes toimitusta maalille ylivoimalla.

Ihan ookoo. Alussa nimittäin näytti ettei tule :child: eikä :poop: ja tulee rajusti :nauseated_face: :face_with_head_bandage:
Tätä erää oli viihdyttävä katsoa

Tää on kyllä aika ihmeelistä, kukaan ei olisi edes vetoja peittäny. Jyppi tietää ettei se vetele ja jätää Suhosen vapaaks, sillon pitäs painaa

1 tykkäys

Ketkäs tuossa nyt olikaan maalin edessä ylivoimissa?

Kun harvakseltaan näkee pelejä niin Moilanen on kyllä ottanut steppejä eteenpäin, on tullut järkeä peliin huomattavasti.

2 tykkäystä

Kemiläinen väkevällä itseluottamuksella ja liikkeellä Jyväskylässä, pelaa kuin kotonaan!

1 tykkäys

No altavastaajia ja altavastaajia. Tapparalla paremmat maalipaikat.

Huono klippi Ikalta Jypin avauksesta. Tapparalla oli paitsion takia viisikko noin alhaalla.

Tuohon en osaa ottaa kantaa, mutta äärettömän mielenkiintosta ja hyvää settiä Ikalta.
“Vanhana” pakkina diggaan kuulla analyysiä pelinavaamisesta

3 tykkäystä

Juu, mutta toi ei ollut toisteinen Jypin lähtö. No, jutun pointti ei lopulta ollutkaan sitten siinä.

1 tykkäys

Tuo Nyholmin Tampereen murteen imitointi aiheuttaa kyllä myötähäpeää vuodesta toiseen.

8 tykkäystä

Tapparan hallintaa koko loppupuolisko erästä. Yllättävänkin selvästi kun katsoo momentum-grafiikkaa a la Telia.

1 tykkäys

Mika Saukkosella samainen tapa.

1 tykkäys

Mun mielestä se on ihan hauskaa.