Ei mee maaliin?
Ilomäki tolppaan.
Ei ollu kiinipitämistä Jugiin?
Tuota JYP:n peliä katsellessa tulee kyllä väkisinkin mieleen se jo ennen kauden alkua ounasteltu seikka, että hyökkäys ja puolustus ovat heillä aivan eri tasolla. Kun JYP saa pelin hyökkäyspäähän pyörimään, he pelaavat näyttävääkin kulmapeliä, mutta puolustuksella (poislukien mm. Niku) on vaikeuksia saada kiekkoa omista pois ja Tapparalla on ollut suht paljon riistoja sekä sitä kautta maalipaikkoja. Ruuti vain on tähän mennessä ollut märkää, mutta jos Tappara jatkaa samaa painetta JYP:n pakkeihin, niin jossain vaiheessa alkaa väkisinkin tulla tulosta.
Oli, ja sitten heti perään estellään Ilomäkeä… Alkaa oikeestaan jo vituttaa tää jyväskylässä pelaaminen…
Tässä ei ole kyllä mitään hätää, jos Tappara jatkaa tuota pelaamista ja liike kantaa vielä toisessa erässä. Tuokkola on pelastanut jo useita ja muutenkin näköjään tuolla maalin edessä saa tehdä toisessa päässä ihan mitä lystää JYPin pelaajat. Kiekko saadaan näillä paikoilla tässäkin pelissä neljä kertaa reppuun ihan varmasti.
Ja se, mitä Tappara tekee kiekollisena tällä hetkellä on todellakin silmiä hivelevää. Kiinnitin jo CHL:ssä huomiota, että Tappara saa jatkuvasti pelattua ylivoimatilanteita tuohon aivan kolmeen metriin. Äijät hiipii hyvällä ajoituksella irti pitäjistään maalille ja Tapparalla on aivan maalin edessä 2-1 tilanteita ja välillä jopa 3-1 tilanteita.
Siinä oli erän lopussa kyllä molemmin puolin aika kovat estämiset ja roikkumiset. Linja tuntuu vähän vaihtelevan.
Tonttia on mutta sisään ei mene. Kyllä tämä vielä kääntyy.
Hiukan kun olisi onnistumisia tullut, niin johdossa oltaisiin. Mutta tätä on jääkiekko ja joskus
tolpat kilisee… tarkkuutta tarvitaan meillä ainakin hiukan lisää tuonne puolustuspäähän.
Itseasiassa Rantakari on ollut yllättävän hukassa tässä pelissä.
Paikkojahan oli. En tuskastu, meinaan tiedän, että noustaan jos saadan tollasia tontteja. Mutta vois kyllä olla 3-3 oli siinä Traktorillakin paikkansa.
JYPillä oli hyviä paikkoja, mutta ne tulivat enemmänkin epämääräisten kulmapelien kautta kuin nopeiden syöttöketjujen tuloksena. Erityisesti Sammalkangas on ollut tänään vaikeuksissa omassa päässä. Siis käytännössä JYPin parhaat ovat tulleet suoraan Tapparan “pienestä viiveestä” omassa päädyssä.
Ainakin kotijoukkue saa roikkua oikein kunnolla tuomarien puuttumatta. Näytti Henkka erän lopuksi hieman antavan verbaalista palautetta.
Näyttä huulilta lukien alkaa tyyliin " Jumalauta, eikö… "
Katkeileeko muilla lähetys
Ei ainakaan vielä minulla ole pätkinyt.
Ruutu? Ruutu on kuulemma nykyään virheetön
Ei ainakaan minulla ,mutta tää striimi on aikamoista pikseli mössöö.
Mulla on elisaviihteen kautta ja kokoajan pätkii mutta normikanavat näkyy ihan niinku pitää.
Smart-tv:n kautta näkyy ihan nätisti
Sonera viihteeltä tulee moitteettomasti.
Ohoh, meille ylivoimaa…
Nyt kun nähny ton maalin uusintana muutamaan kertaan niin on kyllä aika selvä maalivahdin häirintä.
Tappara yv.
Mulla tulee ääni noin 5 sekuntia kuvan perässä.