Otteluseuranta: JYP - Tappara 3.1.2018

Älkää ny dumarit :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

No siis minä en tuomareista niinkään valita tässä pelissä. Ollaan kyllä valmistautumisessa jäljessä. Ei tule oikein mitään järkevää nyt pelistä.

Jos nyt sit vaikka alivoimamaali.

1 tykkäys

Voi luoja mitä tuomarointia taas…huoh

Ajattelin ottaa tämän jäähyn vastaan kuin aikuinen ja myöntämällä rikkeen. En vaan ■■■■■ pysty. Ota se pilli pois suusta kun hengität ulospäin.

1 tykkäys

Määkin aina luulen sitä Suomela radioks. On oikeesti subemela radio.

2 tykkäystä

Kyllä tuossa meni Tapparankin rike ohi.
Että ei nyt hukutettaisi taas koko ketjua tuomareihin.

Nyt olen eri mieltä. Valmistautumisessa ei ole yhtään mitään vikaa. JYP on hyvä, Tappara on hyvä. Kuten @ljpp kirjoitti, maalipaikat tulee vain virheistä.

6 tykkäystä

Purkukiekoissa pitäisi olla härskimpi

3 tykkäystä

Näin on.

1 tykkäys

Juki olis voinu heittää vaan nöyrästi päätyyn

Tuntuu joka irtokiekko pomppivan jyppiläisten lapaan. Todella ärsyttävä peli katsoa. Onneks ollaan vain maali perässä.

Ei olla oikein huonompia eikä parempia. Yksi paha virhe enemmän kuin toisella ja se näkyy taululla.

7 tykkäystä

Tyhmiä jäähyjä ei kannata ottaa…

Miksiköhän nuo mikit pitää laittaa paikkoihin joista kuuluu aina jonkun dorkan kommentit?

1 tykkäys

Tapparalla on kyllä niin passiivinen alivoima noin pääsääntöisesti, että ei sieltä paljoa pureta. Ei oikein neliö liiku yhtään. Tosin tää passiivisempi variaatio on toiminut, mutta ei sen nyt noin passiivista tarttis olla :smiley:

2 tykkäystä

Ei ollu kai mikään pyolivillanen paikka mistä maalin tekivät :thinking:

Ollaan maali perässä ja Tapparan kerroin livessä 9,50.

Sellaisia ne erätaukohaastattelut on.

Hyvin ollaan pelissä mukana. Varmasti laatupaikatkin on meille tällä hetkellä. Nyt vaan ripaus onnea ja kliinisyyttä viimeistelyyn niin saadaan pisteet mukaan Tampereelle

1 tykkäys

Niin tylsää kuin asian toteaminen onkin, niin Tapparalta puuttuu täysin tehokkuus maalintekopaikoissa. Toki kiekkokaan ei ole varsinaisesti tänään pomppinut suosiollisesti, mutta kyllä noilla paikoilla olisi ainakin yksi maali pitänyt jo tehdä.