Otteluseuranta: KalPa-Tappara 12.02.2021

Henriksson-Simontaival-Bertrand yvllä okei, okei…

1 tykkäys

Todella vahvasti Kalpa tulee päälle. Ei saada yhtään rauhoitettua.

Simolta odotan nyt kiekollisia tekoja. Nyt on se mahdollisuus.

Miksei ole tehty mitään näille? En näe maalintekoa tälle kakkosylivoimalle mitenkään.

Aika nyrpee ilme Tapolalla. Ihan aiheesta, hankalaa yv

Ylivoimassa nää ei tunnu yhtään tietävän, mitä kaveri tekee.

Ne huonot syötöt, huonot syötöt

3 tykkäystä

Paskaa yv.tä taas, jälleen kerran

oliko yhtään onnistunutta syöttöä ylivoimalla? noup

Näyttöpaikkoja on vaadittu.

Tinke puuttuu

Ylivoima oli heikkoa … kun eihän yv-kuviota saatu oikeastaan kertaakaan pyörimään.
Ensi kerralla (jos sitä tulee) sitten vähän paremmin, kii-tos.

Yv on kestetty :rofl:

Heikkoa ylivoimaa. Calle on kyllä ihan ulkona pelistä ja jotenkin tuntuu ettei sillä luistinkaan luista yhtään.
Eikös sen pitäisi vanhana pikaluistelija olla hyvä luistelija?

1 tykkäys

Tässä ketjussa ei keskustelua muiden otteluiden tilanteista. Pitää siis olla luova.

Hyvää peliä ollut Tapparalta. Tappara on pelannut hyvin. Ilves-Kärpät nyt jo 0-2. Toivottavasti Tappara voittaa tänään ja ottaa kolme pistettä.

5 tykkäystä

Tapparan on tänään tehtävä ainakin kaksi, koska Kantola tekee sen vakiomaalinsa aina Tapparaa vastaan.

1 tykkäys

Heljanko ryöstää.

6 tykkäystä

En tiedä auttaisko. Vähän ollaan huolimattomia tuen antamisessa ja syötöissä. Kaksinkamppailut voitetaan, mutta siihen jää

Hyvä Heljanko

Juki kävi kysymässä että mitä juot, mä tarjoan?:joy::joy:

2 tykkäystä