Henriksson-Simontaival-Bertrand yvllä okei, okei…
Todella vahvasti Kalpa tulee päälle. Ei saada yhtään rauhoitettua.
Simolta odotan nyt kiekollisia tekoja. Nyt on se mahdollisuus.
Miksei ole tehty mitään näille? En näe maalintekoa tälle kakkosylivoimalle mitenkään.
Aika nyrpee ilme Tapolalla. Ihan aiheesta, hankalaa yv
Ylivoimassa nää ei tunnu yhtään tietävän, mitä kaveri tekee.
Ne huonot syötöt, huonot syötöt
Paskaa yv.tä taas, jälleen kerran
oliko yhtään onnistunutta syöttöä ylivoimalla? noup
Näyttöpaikkoja on vaadittu.
Tinke puuttuu
Ylivoima oli heikkoa … kun eihän yv-kuviota saatu oikeastaan kertaakaan pyörimään.
Ensi kerralla (jos sitä tulee) sitten vähän paremmin, kii-tos.
Yv on kestetty ![]()
Heikkoa ylivoimaa. Calle on kyllä ihan ulkona pelistä ja jotenkin tuntuu ettei sillä luistinkaan luista yhtään.
Eikös sen pitäisi vanhana pikaluistelija olla hyvä luistelija?
Tässä ketjussa ei keskustelua muiden otteluiden tilanteista. Pitää siis olla luova.
Hyvää peliä ollut Tapparalta. Tappara on pelannut hyvin. Ilves-Kärpät nyt jo 0-2. Toivottavasti Tappara voittaa tänään ja ottaa kolme pistettä.
Tapparan on tänään tehtävä ainakin kaksi, koska Kantola tekee sen vakiomaalinsa aina Tapparaa vastaan.
Heljanko ryöstää.
En tiedä auttaisko. Vähän ollaan huolimattomia tuen antamisessa ja syötöissä. Kaksinkamppailut voitetaan, mutta siihen jää
Hyvä Heljanko
Juki kävi kysymässä että mitä juot, mä tarjoan?![]()
![]()