Otteluseuranta: Kärpät - Tappara 17.9.2022

Jos tämän pelin perusteella ruvetaan postimerkkejä liimailee niin puoli joukkuetta olisi lähdössä

Ahlroth pärjännyt ihan hyvin.

3 tykkäystä

Vaikka nyt ammattituomareiden sijasta tuomitsemassa oli mahd. ylä-asteella opiskelevia TET:läisiä, ei meillä oikein ollut tässä erässä hippaa.

Kärpät eliminoi kaikki paitsi ehkä kaksi tai kolme keski-alueen ylitystä meiltä. Ja dominoi peliä kiekollisesti. Pudotettiin tasoa ekasta.

1 tykkäys

Viihdyttävyydestä en tiedä kun Tappara koittaa vain selviytyä. Mitään hyökkäyspeliä ei ole eikä päästä ollenkaan ylivoimalle.

1 tykkäys

Jos lukisi ainoastaan kommentit, voisi kuvitella pelin olevan tyylin 9-0.

e: Ei siellä ole kotijoukkuekaan mitään esittänyt

3 tykkäystä

Tulin vasta nyt kotio.ja piti kysellä miten peli on menny, mut lukasin tossa joku 50 edellistä viestiä, niin ei vissiin kovin hyvää…
No kolmannessa tasoihin ja ohi!

Eihän pelkällä kaartelulla ja luistelulla toisi mitään. Kyllä nuo ratkaisut maalinteon hetkellä ovat olleet aika tuhnuja. Ei silti pois häneltä, pirteänä esiintynyt jäällä tänään.

1 tykkäys

No onhan siellä kuitenkin niitä Tapparan pyörityksiäkin ollut. Ei vaan olla saatu taaskaan yhtään yyveetä. Tiukka peli, mutta ei mun mielestä lähellekkään pelkkää selviytymistä. :man_shrugging:

4 tykkäystä

No onhan siellä ihan hyvää hyökkäystä ja pyöritystä Tapparallakin ollut, ei nyt hautauduta ja ripotella tuhkaa päälle kun kautta on pelattu 2 2/3 peliä.

Oon keskittynyt kirjaamaan näitä hyökkäyksiä niin kyllä tää niiden valossa on ollut kotijoukkueen peli, mutta toisen erän lopussa Tappara nosti jo hyvin. Kärpät pitää tiukkana tuon oman maalin edustan ja Tapparan pakit toimittaa liian hitaasti maalille.

4 tykkäystä

Tuo Kunyk on kyl hyvä.

Ei tuo Kärppienkään peli kyllä silmiä hivele, totuttua Marjamäkeä.

Ei tuo peliin mitään. Tarvittaisiin iso fyysinen pakki mutta Thomas sitä ei ole

1 tykkäys

Nelonen pääsi pyörittämään muutaman kerran. Oliko muilla kentillä? Pyörimisestä on pitkä matka maalipaikoille.

Eiköhän tapolamaisesti sieltä tule muokattuja kenttiä kolmoserään.

3 tykkäystä

Thomas on kyllä yllättävän heppoinen noissa vääntötilanteissa.

3 tykkäystä

Tappara on ollu kolmansissa vahva, vaikka näyttänyt että toisessa alkaa piiputtaan. Toivottavasti sama myös tänään!

1 tykkäys

Mulla mennyt ihan ohi, ettei Ojis pelaa ollenkaan. Ei kai mitään loukkia?

Mulla on Kärpille vedot, niin kyllähän se tasuri vähintään sieltä tulee.

Harmillisesti Rauhala ja Ojamäki olisivat juuri sellaisia kavereita joille olisi tänään käyttöä.

12 tykkäystä