Mä vältän edelleen tuota sanaa ”reenijumi” koska se tuskin on koko totuus ja usein se ymmärretään tahallaan väärin.
En myöskään viuhuta tuota korttia muuten vain, vaan analysoin aina sen mitä näen ja tulkitsen sitä niillä työkaluilla/ osaamisella/ ymmärryksellä mitä mulle on suotu.
Usein luullaan, että jos jollakin on kevyempi jalka tai parempi vaihto, ei voi olla rasitusta päällänsä joukkueella. Kyllä voi.
Ensinnäkin:
a) palautuminen on yksilöllistä, se taphtuu rankoista ajoista omalla painollaan jolloin yksityiskohtaisia eroja on
b) kaikki kuormitus ei näy samalla tavalla. Tappara esim. Ei ole suorassa luistelussa hidas, mutta reagointi ja kiihtyvyys sekä askelfrekvenssi on.
c) eilen/ tänään oltiin bussissa eli kuorma on jäänyt palauttelun tasolle - pelist huolimatta osalla siis tämä on selkeästi keveywmpää kuin kulunut viikko,koska askel kevenee - miettikää tätä
d) tämä palautumattomuus näyttäytyy meille aina suhteessa vastustajaan
Eli siis: ihan sillä tiedolla mitä mä mistääm mitään ymmärräm, olen @Oijennus kanssa samalla linjalla: käytännössä viimeinen mahdollisuus tehdä yhtään kovempaa settiä. Siksi veikkaan, että ensi viikon tiistaikin mennee vielä tukkoisissa merkeissä. Ja siitähän media ja heitterit tykkää.
Itse en ole pätkääkään huolissani.