Otteluseuranta: Kiekko-Espoo- Tappara 24.03.2025 5.Ottelu

Loppu viimein aika sama miten tässä pelissä käy.. Ei tällä pelillä voiteta Lukkoa tai Ilvestä neljää kertaa.

1 tykkäys

Nyt tyhmät jäähyt pois, niin peli on meidän. Tanus on kyllä täysin yössä. Ei tuo peliin mitään lisäarvoo. Herätys TANUS!

1 tykkäys

Kulmatautia näin tänään jonkin verran. Aina ei olis tarvinnut jäädä kulmaan, mutta silti jäätiin. Mutta kyllä tässä vielä ehtii parannella. Olennaista on se, ettei tässä nyt mitään vielä ole menetetty.

Yksi pelitavallinen asia:
Paljon laitetaan kiekkoja Rimpiselle haettavaksi maalin taakse. Avannut sieltä monta hyvää peliä tän sarjan aikana. Jos sitä päätykiekkoa on pakko dumpata, niin menkää edes sitten silleen vastaan tilannetta, ettei noi rännit oo auki.

1 tykkäys

Tuo on totta, ja siksi se meidän pelin pitäisi olla niin kurinalaista, ettei tule noita virheitä mistä Espoo saa pistää sisään.

1 tykkäys

Vähän kun olisi rimpuillut niin ois käsi noussut

Ei luovuteta uutta sarjaa ennen edellistä :smiley:
Kaksikin loppuunmyytyä puolivälierää ilvestä vs tekisi kassalle nannaa!

2 tykkäystä

Tänään johdetaan kerran ja se riittää.

6 tykkäystä

Vaikka ollaan taas vain maali perässä, ei parantuisi läpsytellä toista erää. Täysi ralli päälle vain.

1 tykkäys

En mä luovuta, eikä Tapparan peli riipu mun tekemisestä. Se oli vaan ikävä fakta.

Mä en hirveästi miettisi tulevia vastustajia. Nyt pelataan elämästä, katsotaan, tuleeko elämää. Ennen sitä ei tartte paljoa miettiä tulevia vastuksia.

Mielipide oma. Mahdollisesti väärä.

4 tykkäystä

Jaahas salkkarit alkaa kohta, se vasta on jännää katsottavaa.

K-espoo kyllä pelasi aika hyvin Vellun lavan pois koko ylivoiman ajan. Siellä merkataan Vellu nyt täysiä ja se taas avaa tilaa muualle. Nyt tarvisi Tanuksenkin ottaa roolia ja vetää itse niinkuin runkosarjassakin.

Silti mulla on tunne että jos kukaan muu ei, niin Vellu kyllä tekee sen tarvittavan. Vaikka lähtisi pari hammasta samalla

1 tykkäys

Hyvä tilasto. Jatkoajalla kun voittaa niin ei tarvitsekaan.

2 tykkäystä

Mielummin kesälomalle kun tällä sekoilulla häviämään Ilvekselle. Jotenkin sitä silti haluaa uskoa, että Tappara pystyisi parempaan, mutta samaa huttua omassa päässä jokainen Espoon peli.

Tokasta erästä odotettavissa 0-2 tai 0-3 tulos :flexed_biceps:

3 tykkäystä

Omaan peliin oli ainakin kaivettu mukaan keskialueen nopeat käännöt mukaan karvauspelissä oli nyt vayhti ja ajoitukset myös aika hyvin kunnossa.

1 tykkäys

Minä luulen että peli paketoidaan jatkoilla.

En muute käyny viime erän aikana kusella ja tehtiin silti maali. Käyn toisen erän alussa

5 tykkäystä

On kyllä uskomatonta sontaa. Onneks ollaan otettu kaikki ö-luokan työttömät meille ja kaikki naapurin pisteidentekijät on meiltä poispotkittuja.

Juolevilta ihan järjettömän tyhmä ylipelaaminen tossa Espoon toisessa maalissa.

1 tykkäys