Valot on päällä ja olen oikeassa paikassa eli kotona.
puidaan sitä illalla kun näkee miten tässä käy. Aika hankala tilanne…
Eihän toisessa erässä ollut kuin yksi joukkue kentällä. Lisättiin sitä mun toivomaa fyysisyyttä ja liikettä ja naapurilla alkoi pohkeet piiputtaa.
Maanantaina Arenalla sama ralli alusta saakka niin peli on selvä jo ekassa erässä. Näiltä mikkihiirijoukkueilta pitää ottaa tylysti luulot pois. Eikä luulla itse.
Tuomarilinja hämmästyttää. Nää pienet ja sympaattiset saa pelata ihan eri säännöillä pleijarisarjoista ja vuosista toiseen. Jatkuvaa kiinnipitämistä, mailasta kiinnipitämistä ja poikkareita. Kookoon jäähyn jälkeen tuomarin edessä päivänselvä kamppi, mikä jäi ilmeisesti säälistä viheltämättä. Jos mentäisiin samoilla säännöillä, Tappara pelaisi puolet eristä yv:llä.
Jännä, että Kookolla oli ennnen Tappara-sarjaa eniten jäähyjä, mutta nyt nekin on onnistuttu minimoimaan. Eikä se ole Kookoon ansiota.
Nyt muutama kova ja puhdas taklaus ja voitto kotiin… Kookoo väsähtää täysin.
Janis saa pelata
Kohta mennään. Tärkeä erä sarjan kannalta, mutta huomattavasti levollisempi olo kuin ensimmäisen erätauon jälkeen. Kyllä nämä osaa pelata, täytyy vain pitää siitä kiinni.
Penkitettiin kun asennevamma? Vai jäikö bussista Tampereella
Tapola kohta ” kunnossa ja katsotaan ensi peliin”
Saukkonen huomaa poissaolot.
Oli jo alustavassa kokoonpanossa.
Kiakkoo maalille j liikettä. Tarkkuus omas päässä
Meidän peli
Nyt vaan sit alivoimasta tappo ja sen jälkeen sama draivi päälle kuin 2. erässä.
Mä kyllä tykkään tuosta Kapasesta kommentaattorina.
Kappas
Sama. Saravo ja Kukkonen osaa myös asiansa.
Camaaaaa!!! 3-4
Johdetaan!!!
Seppälä sä olet härkä!
Mikluuuu Seppälääää tekee komean maalin sanoo Linkki 3-4