Otteluseuranta: Lukko - Tappara 20.01.2018

On tämäkin erikoinen lähestymistapa, että jos homma ei toimi rakenteellisesti, niin uusia parempia pelaajia joukkueeseen. Jos tolla materiaalilla ei homma toimi, niin siihen ei auta, vaikka tulis 5 ykköskorin pelaajaa.

3 tykkäystä

Et sanonut. Enkä niin väittänytkään. Silti onnistuit jotenkin ottamaan tästä itseesi… Ainakin itse koen, että tuo “valtaosa viesteistä tässä ketjussa” on kohdennus, joka ei yksilöi ketään. Mutta toki uhriutuminen onnistuu aina, jos riittävästi halua on.

Tapparan peli hajosi kolmannessa erässä pariin virheeseen. Siinä se. VandeVelde ja Ramstedt ovat sen tason pelimiehiä, ettei noille lahjoja antaa voi.

Itseäni tosin edelleen hämmentää, että missä tai kuka on käskenyt tai edes kehottanut tappioita juhlistamaan tai nauttimaan huonosta pelistä täysin rinnoin. En ole tässä ketjussa nähnyt moista. Muutama kirjoittaja täällä vaan tosiaan pyytää muutakin sisältöä, kuin “Rautakorpi on paska”, “kaikki on paskoja”, “kaikki on paskaa” tjsp. Noita viestejä on yllättävän paljon täällä. Ei tuo ole kriittistä keskustelua…

Ketjussa kovin moni näyttää jopa tietoisesti pyrkivän unohtamaan, että Tappara pelasi tänään kaksi erää hyvää vieraskiekkoa. Sääli sinänsä.

11 tykkäystä

Jos yhtään lohduttaa niin myös JYP tappiolla Jukureita vastaan 3-1 reilun viisi minuuttia ennen loppua.

2 tykkäystä

Kyllä, mutta jos ei itse tee yhtään, niin häviö on koko lailla selviö. Tänään Rauhala ja Repo väläyttivät muutaman kerran, muuten ei ollut oikein idistä. Ja kun tää toistuu lähes joka pelissä, niin on se kumma. Mitä sielä oikein treenataan. Painonnostoa vai painia?

1 tykkäys

3 erää ja täydet 60 minuuttia pitäisi pystyä minimissään pelaamaan hyvää vieraskiekkoakin.
2/3 ei riitä tuolla maalintekotahdilla huonostikaan.

Nyt on syytä Laineella olla pelipäivä tai täällä syttyy sisällissota.

4 tykkäystä

Luulisi Mikin ja kumppaneittenki sen huomaavan! Itseä vähä pelottaa tuleva kausikin koska ei välttämättä hirveää imua enää oo meille ku peli on tollasta kuraa ja pelaajien kehitys ei oo onnistunu

Antaa poikien päästää höyryjä ulos

1 tykkäys

Itse asiassa auttaa, koska meillä on tällä hetkellä 3 kolmosketjua ja yks nelonen…

Prime time ja Laine ei ole koskaan kovin häävi yhdistelmä ollut. Pelko on todellista.

1 tykkäys

Sanon vaan että numerot ei kuvaa pelin kulkua. Tappara ei ollut millään tavalla purjeessa mutta kun et tee maaleja ja kaveri onnistuu joka paikassa niin lopputulos on tämä.

3 tykkäystä

Ja mistähän se johtuu? Nykyiset pelaajat on niin paskoja?

Ei riitä. Ei sitäkään ole kukaan väittänyt. Täällä vaan on tosiaan viestejä, joiden sisältö on tasoa “kaikki on paskaa”. En minä tiedä, miten muut asian näkevät, mutta mielestäni kaikki ei voi olla paskaa, jos joukkue kykenee pelaamaan 2/3 pelistä hyvää vieraskiekkoa.

Ongelmia on, koska koko 60min ei jaksettu, mutta oli siellä hyviäkin juttuja

3 tykkäystä

Mun läppärikin alkoi käymään kuumana ja päästämään höyryjä?:joy:
Harvemmin kuulee tuulettimen pyörivän mutta nyt kuului.

1 tykkäys

Puolustus levisi kolmannessä erässä totaalisesti, ensin pääsi Vaha läpi, se vielä kestettiin. Mutta sitten vietiin.

Ikävän vähän viihdyttävää peliä tämän hetken Tapparalla

1 tykkäys

Ketjulottoa tämä vaatii, sanon minä.

Lapset jos rupee riehumaan eikä tottele käskyjä rauhoittua niin vedän seuraavan kerran ässän hihasta uhkaamalla, että pian tulee Kolmas erä Lukkoa vastaan ja vie teidät!

Siinä varmasti alkaa huuli väpättää ja kauhu levitä riiviöiden kasvoille.

5 tykkäystä

Ei lapsia saa pelotella. :joy:

1 tykkäys

Tyhmä peli oli.

1 tykkäys