Otteluseuranta: Lukko - Tappara 26.3.2021

Onko tämä sitä kuuluisaa glory hunttaamista? :thinking:

Lukee kellosta 59.58 kun Jugi niittaa 3-2 taululle.

2 tykkäystä

Villi arvaukseni tähän on Heikki"Hessu" Liedes

Mulle sano yks molari valkku, että hyvän piilon oot löytäny kun olin salilla ennen jäitä.

1 tykkäys

Ei ollut. Yksi Tapparan legendaarisista hyökkääjistä, olisko pelannut numerolla #15.

2 tykkäystä

Onko Virta päässyt jo kotihoitoon?

No jos osuu oikeaan, niin olen joko pirumoinen fakiirin ja oraakkelin sekoitus,tai sitten kyseessä on minulle epätyypillinen pulla

1 tykkäys

Heikki “Hese” Liedes oikea versio.

Jaa, minä kun luulin että kaveri on Hessu. No eipä sitten ollutkaan

Pelin kuva on seuraava:

Lukko 1-0 pelin ensimmäisen 5min aikana. Tappara tasoittaa erän loppuun Matushkin YV maalilla. Toisen erän alkuun Moilanen tekee 1-2 ja erän puolessa välissä Virta vie Tapparaan 1-3 johtoon. Lukko kaventaa 2-3 kun vajaa 3min on pelaamatta. Loppu on hirveää myllyä ja Lukko iskee kiekon maaliin ajassa 59.57. Juhlat jää lyhyeksi koska kyseessä maalivahdin häirintä.

Unohdit tärkeimmän, mitä kysytään lehdistötilaisuudessa ottelun jälkeen. Tai peliä ennakoivissa pelaajahaastatteluissa.

Virta minulla on Liigapörssissä.

2 tykkäystä

Vetoan muita palstalaisia huomioimaan erilaiset viivet, jottei tarvitse liputtaa tästä johtuen monia viestejä. Tänään viivehaitari tulee olemaan todennäköisesti normaalia isompi.

1 tykkäys

Eikse just tehny neljä maalia tossa vähä aika sitten?

1 tykkäys

Viitataan varmaan Lukon päävalmentaja Pekka Virtaan…

1 tykkäys

Tässä taas oleellisimmat teesit illan otteluun:

• Jos olet laukaisupaikassa, syötä. Jos et voi syöttää, luistele kiekon kanssa kulmaan.
  • Kulmaan päästyäsi pyörähdä noin kolme kertaa ympäri, jonka jälkeen tee rystyjättö seuraavalle hakijalle. Tätä kuviota voidaan toistaa n kertaa.
  • Kun maitohapot alkavat viimein jyllätä em. kuvion johdosta, niin heitetään kiekko siniviivan reunaan pakille. Pakki viskaa kiekon kohti maalia.
  • Blokin tai ohilaukauksen jälkeen siirrytään puolustusasemiin.

Tuskin tulen pettymään suhteessa odotuksiin.

8 tykkäystä

On kyllä mielenkiintoista nähdä minkälaisessa tikissä henkisesti joukkueet ovat. Viime aikoina kuitenkin molemmille on sattunut ja tapahtunut.
Tänään olisi kyllä aloitettava se voittoputkien sarja, ettei tarvitse säälejä alkaa pelailemaan.

Tappara on usein tällä kaudella ollut kovia joukkueita vastaan hyvä. Toivotaan, että ulkopelilliset seikat pystytään kääntämään voimavaraksi ja näyttämisen haluksi.

3 tykkäystä

Piinaperjantain lenkki takana sopivasti ennen matsia. Noin 500 kaloria kulutettu laitteiston mukaan, niin voi peliä katsellessa ottaa hyvällä omallatunnolla 1200 sisään :wink:

2 tykkäystä

1200 kaloria salaattia on aika kova määrä. Noin kymmenen kiloa jonkin laskurin mukaan.

7 tykkäystä