Otteluseuranta: Lukko - Tappara 29.3.2022. 2. Puolivälierä

Oikein mukavaa vennä vekaran kanssa pokkaamaan välieräpaikka.

Toki kaikki on mahdollista, mutta kyllä mä pidän Tapparaa edelleen suurena suosikkina jatkoon tästä.

Kannattaa syödä ennen peliä :rofl:

4 tykkäystä

No sitähän ei voi tietää kun vain yksi on koittanut, voisi hyvinkin joku kopata :wink:

Kutia ei olisi ottanut kukaan. Mutta tilanteeseen johtanut peli, Tapparan passiivinen seisoskelu sen mahdollisti.

1 tykkäys

Eiköhän meitä siellä 9000-11000 tule olemaan.

Savinainen tais olla ainoa “kokenut” pelaaja jolla riitti yritystä. Peltolan ja Kuuelan touhu on lähinnä huolestuttavaa. Savinainen voi ottaa kyllä roolia siellä pukkarissa, mutta Peltolan ka Quuselan pitää keskittyä ja katsoo peiliin, ja olla hiiren hiljaa, ja ja ja, ja kun seuraavan kerran kiekko tippuu jäähän ukot pelaa kuin ammattimiehet, ei niinku harrastekiekkoäijät

1 tykkäys

Hook?

No ehdottomasti. Olisiko Heljangon siis pitänyt käydä antamassa se avaussyöttö vai mitä meinaat? Tässä oli Heljangon päivän puhtaista papereista puhe.

1 tykkäys

Veikkaan, että joku 7000

Ei se kirjoittaminen aina luannistu… :smiley:

Mulla on oma paimennettava mukana, mutta uskon kyllä että aboriginaaleja löytyy oppaaksi tältä foorumilta.

1 tykkäys

Onneksi näistä sarjoista ei vahingossa jatkoon mennä.

Torstaina 7213, sunnuntaina 10421. :cowboy_hat_face:

Mä sanoin jo ennen ekaa peliä että 6-7 peliä tässä pelataan. Lukolla on kapea materiaali mutta sitäkin vaarallisempi ja yksilötaidoilta jopa meitä parempia. Mutta kyllä me tästä jatkoon mennään tai sitte pelataan kyllä surkeasti jos ei.

4 tykkäystä

Lukko on Top-6 tasoinen näissä kahdessa pelissä, eilen mv peli epäonnistui. Runkosarjassa meille vaikea ja kamppailuvalmis edelleen, jos ei väsy ja Tappara saa energisempää ilmettä.

1 tykkäys

Eiks Lukon on ainakin pakko voittaa vieras peli??

2 tykkäystä

Peltola edes näkyy ja yrittää mutta Kuusela on ihan pimennossa. Samaan ketjuun niitä ei voi enää laittaa ku Virran kanssa tää kolmikko on niin hitaita.

5 tykkäystä

Joo on.

1 tykkäys

Uroteko!!! :joy:

1 tykkäys