Otteluseuranta: MM 2016, 9. pelipäivä 14.05.2016

Haha! Melkosta peliä.

Suomen jäähyboxissa voi Lexa, Sasha ja vahtimestari rupatella nyt Venäjäksi!

Mitäs se Lasse vetää poikkarilla omaa maalikohti…

Koskinen on kyllä hyvä. ( Sarkasmia)

Koskinen sulki kiekon maaliviivan takana

Tuomarin pelisilmä petti

Voiko maalivahdin häirintää katsoa videolta? Vai tarkistetaanko käsimaalia?

Ei voi, jos on samat säännöt kuin Suomessa, mutta potku- tai käsimaalia voi tarkistaa.

Ei mun mielestä. Oikea tuomio.

Videotuomari odottaa Kummolan viimeistä tarjousta.

Katoppa, Kale ei korottanutkaan enää.

Alue jolla sulkeminen on sallittu:

Nyt ihmettelen mitä siinä tarkastettiin. Maalivahdin häirintäähän ei ainakaan voi tarkistaa.

No Kukkonenhan sen ranskalaisen sinne Koskisen syliin murjo… Näpeille tuli kun kiekko oli vielä näkyvissä. Sitä en tiedä mitä nuo tuomarit kävi tarkistaan…

Veikkaan että ä käsimaalia katsoivat.

Ja lisää jäähyjä. Tulee vielä jännä loppu. Ehkä.

Huutaakohan Ranskam boja “pénalité stupide”?

Jos ton ykkösalueen tuomari pystyi erottamaan että oli alueen ulkopuolella niin hatun nosto ja lisäksi ei kai koskinenkaan niin tyhmä ole että sulkee alueen ulkopuolella vaan kauhoo sen alueen sisälle jossa tuomarin kai kuuluis laskea kolmeen tai ainakin joskus on ollut sellainen aika raja

“Komea voitto” …ööö…

Olisko tuon Kukkosen varmuuden vuoksi täytynyt tukea ranskalaista ja pitää se pystyssä. En osaa täysin vain Kukko-Lassea syyttää, kyllä ranskalaisella oli niin vahva halu mennä Koskisen kimppuun häiritsemään. Semmoinen fifty-fifty juttu. Muutenkin vika erässä joku suomalaisjäähy tuli minusta hieman keppoisesti. Ranska sai pelata “vapaammin”. Vaikuttiko Barkovin maali tulkintoihin. Ehkä just sen hitusen.

On tämä Suomi kyllä raskas maa. Laine saa karmeaa paskaa niskaansa jatkoajassa jne… Muutenkin ihan käsittämöntä itkua jatkoajan otteluseurannat maajoukkueen pelatessa.

Onhan meilläkin täällä otteluseurannoissa itkua ja vinkumista, mutta aika pientä verrattuna tuonne.

Samaa ihmetellyt somea seuraillessa. Silloin kun itse katselin ensimmäisiä maaotteluja ja kisoja niin Suomi oli se altavastaaja, lähes joka peliin. Tähän nähden itselle kelpaa nämä nykyisiä pieniä maita vastaan otetut kliiniset voitot alkusarjassa. Turha tässä vielä kiristellä. Kisat alkaa kunnolla ensi viikolla. Laine temponut yhdeksän pinnaa. Riittää mulle.

2 tykkäystä