Otteluseuranta: Pelicans- Tappara 02.02.2019

Hei hyvät(?) herrat(?), älkää suuttuko. Kyllä minäkin ymmärrän, että Osala + Jokinen on enemmän kuin Ollikainen. Mutta kun toimitusjohtaja Mikko Leinonen saa budjetin ja ohjeet oy:n hallitukselta, ja vtut(?) Mikko Leinonen saa sitten ohjeet tj. Mikko Leinoselta, toki Jukka Rautakorven toiveita noudattaen.

Ja pitää muistaa, että olisiko Osala tai Jokinen ollut pilkittävissä Tapparaan millään rahalla. Ymmärsin kavereiden motiivin olevan Mannerin joukkue Kärpät. Jos ymmärsin väärin, niin sorry.

Mutta olen erittäin iloinen Ben Bloodin hankkimisesta, vaikka en tiedäkkään, paljonko oravannahkoja tuohon tarvittiin.

Olen erittäin iloinen myöskin ensikertalaisten peluuttamisesta tämän vuoden Tapparassa, kiitos Jukka Rautakorven.

3 tykkäystä

@JoKaGO ei kai tässä suuttua tarvitse. Tällaisen pelien jälkeen ei tunnetta puutu täältä :stuck_out_tongue: Tunnetta tarvitaan, kaudet on raskaita ilman tunnetta. Ja tämä tunteen määrä kertoo tärkeästä asiasta meille kaikille. Kukaan ei varmasti ole unohtanut kenenkään merkitystä Tapparalle.

Minä en muutenkaan näe mitään asetelmaa Tappara-Kärpät tällä hetkellä. Näen ainoastaan asioita Tapparan näkövinkkelistä ja olisihan sitä toivonut helpompaa tietä tällekin kaudelle.

3 tykkäystä

Teot ja puheet eivät toimistolla kohtaa. Pelataan junnuilla ja mestispelaajilla. Samalla puhutaan tavoitteista pärjätä Euroopan tasolla. Ei aukea täällä. Uusi iso halli tulossa, että on mahdollisuus tulevaisuudessa liittyä uuteen isoon liigaan. Vedetäänkö sielläkin LeKin lainoilla?

1 tykkäys

Minuakin .tuuttaa tämän viikonlopun touhu Tapparalta. Mutta se on toinen juttu. Siellä on valmennusjohto tulosvastuussa, ja haukutaan vasta toukokuussa, kun tämän kauden tulos viimeistään on konkretisoitunut.

Mutta siitä olen vahvasti samaa mieltä kanssasi, että mestaruuksia ei tämän joukkueen pelaajilla monellakaan ole, ja siksi munaton surffailu vähän ihmetyttää.

1 tykkäys

Tuota, pyrin kirjoittamaan lainalaisuuksia. Jos toimistolla leijutaan hattarapilvillä, niin minä en ole kritiikin oikea kohde.

1 tykkäys

Kyllä se pientä ihmetystä jossain kohtaa ulkoa päin alkaa herättämään jos tälläkin kaudella tulee hopeaa ja +800k voittoa ja sitten ollaan pihtailtu pelaajahankinnoissa. Miksi ei sijoitettu loppukaudesta 100k hyökkääjään vaan vuokrattiin Ollikainen 2k€.

2 tykkäystä

Kyllä sieltä pelaaja/pelaajia on tulossa älä huoli.

Eteenpäin! Kohti kevättä!

Toivotaan näin!

2 tykkäystä

Joo, joskus laskeskelin, että maalitykin palkkaaminen rahalla maksaisi itsensä takaisin parissa kotipelissä. 2000 katsojaa lisää jokaiseen kotiotteluun, kun on “Patrik Laine” hankittu joukkueeseen. Mainostulojen kasvu vielä päälle.

Miksi näin ei tehdä… No, mää oon vaan inssinretku, Tapparan hallitus tietää takuulla paremmin kuin minä.

2 tykkäystä

Kokeneet pelaajat ja johtavat liiderit ovat voittaneet liigassa kaiken tai lähtökuopissa muihin maisemiin.

1 tykkäys

Vielä itse pelistä, sen lopputuloksesta. Tästä pelistä olisi ehdottomasti pitänyt kairata piste tai pari. Nyt ollaan taas vaarassa luisua nelospaikalle runkosarjassa ja se tietäisi välieriin Kärppiä vastaan, ja silloin katkeaisi pitkä finaaliperinne.
Kyllä, Kärpille voidaan jo antaa mestaruuspokaali.

5 tykkäystä

Tähän en kyllä usko. Näillä mennään korkeintaan Svobodaa koekäytetään.

Kärppien ylivoima on jo niin kova että millään hankinnoilla tässä vaiheessa kautta sitä ei enää horjuteta. Jos nyt hankitaan lisää ukkoja rosteriin se on hukkaan heitettyä rahaa. Finaalipaikka on maksimi mitä voidaan tällä kaudella saavuttaa, ja sinne on mahdollisuudet olemassa jo nykyiselläkin rosterilla.

3 tykkäystä

Noh noh. Eiköhän nyt pelata kuitenkin ensin tää runkosarja loppuun ja katsotaan playoffseja sit ihan peli kerrallaan. Playoffseihin takaan Tapparan kuitenkin pääsevän. Kärpät on loistava joukkue ja eipä se väärin olisi, jos koko potin niittaisivat kotiin tällä kaudella.

Luovuttaminen tuskin on Tapparan suunnitelmissa. Luovutetaan sitten, kun on taisteltu. Ei ennen sitä.