Musta eka maali kuuluis Lajuselle.
Erän huvittavin tilanne: Elorinne laukoo oikealta viivasta ja on ensimmäisenä ottamassa kiekkoa rännistä vasemmalla.
Musta eka maali kuuluis Lajuselle.
Erän huvittavin tilanne: Elorinne laukoo oikealta viivasta ja on ensimmäisenä ottamassa kiekkoa rännistä vasemmalla.
olisi varmaan itse ns. kunnioittanut kaveria , siksi arvostettu PELAAJA ei mikään tyrväinen
Miksahan itse sen korkkas jo Lukkoa vastaan. Varmaan aikalailla yhdentekevää sen maalin hylkääminen. Mutta kiva tietysti saada maali ihan sarakkeisiin astikin.
Laiskasti lähdetään omista. Pelsut ehtii helposti paineistamaan.
Tyrväinen kyllä näyttää tavalla tai toisella yrittävän taklata mahdollisimman ylös. Pahaa pelkään että jotain osuu tänään vielä päähän.
Hyvää oli ylivoima ja toivon mukaan JMJ:n apina putosi nyt selästä.
Tarkoitatko siis että olisi pitänyt jättää taklaamatta
Vaikka en kyseisestä pelaajasta pidäkään niin olihan se ihan taklattava pelaaja ja puhdas osuma.
Osuko se Tyrväisen taklaus Saravoa päähän vai mitä siinä tapahtu?
Toivottavasti tuohon oman pään hitaaseen kiekotteluun reagoidaan. Kiekkoa vain nopeammin liikkeelle.
Mun mielestä ei vaan vartaloon että ilmat nyt ainakin lähti
Miksan pitäs laukoa enemmän, kun kerran mies omistaa noin hyvä kudin. Olisi paljon enemmän maaleja sarakkeessa jos ei vaan syöttäis joka paikasta kaverille.
Mielestäni ei osunut. Kovaan tuli kroppaan. Pelasko Peksi niitin jälkeen?
Ok. Nopeasti näytti et olis päähän osunu ainakin osittain.
Oon kattellut tauon ajan tätä Ilves - Kärpät -peliä ja kyllä on Kärppien maali ollut ilmassa koko ajan.
Eikö sitä voi laskea jäähän mitenkään, siitähän menee kiekot alta
Tyrväisen niitti oli nätti ja puhdas. Harmi että Seksiä sattui.
Kyllä olisi pitänyt laittaa RAJAT KIINNI! Kaiken maailman tyrväiset tulee tänne Ruotsista ihan vapaasti.
Saravo poissa kokoonpanosta, Tyrväisen toimesta.
EIkö siellä Torniossa(kaan) ole enää vastaanottokeskusta, jossa voisivat käsitellä maahantulolupaa
ki… irehti… mät…tä?
Nyt laskivat. 0-1
Ensivilkaisulta puhdas oli tuo Tyrväisen taklaus Peksiin, mutta legendaarisen stillisuttukuvan jälkeen en mene vannomaan. Vaatisi parempaa hidastusta.
Joka tapauksessa, Tyrväinen vetää niin sääntöjen rajamailla koko ajan, että päätyy pian pelikieltoon, jos ei tänään niin viikon sisään.
Ja Blood jatkaa Pelsujen tyhmien jäähyjen linjaa.