Otteluseuranta: Pelicans - Tappara 5.12.2017

Mietin vaan sitä, että Tappara vei Lukkoa kuin litran mittaa koko pelin ja siitä huolimatta jäähytasapaino roimasti edullinen Lukolle. Miten toi on mahdollista? Nyt taas jokainen vihellettävissä oleva on vihelletty Tapparalle. Pelicansille ei kyl paljoa paikkoja oo viheltää, mutta ei oikeasti jokaisesta kaatumisesta tartte jäähyä viheltää.

2 tykkäystä

Vastaakohan rouvan serkku mun soittoon tuolla vaihtoaitiossa,ois vähän asiaa. :grin: Voisin näin teevee valmentajan roolis sanoo jotain :grin:

Linja vaan on epävarma.

Mä näkisin niin, että me johdetaan.

1 tykkäys

Nii-in. Mutta kaivetaan verta nenästä.

Mutta kiekko oli tosiaan selkeesti Kaaneilla.

Tarkottaakohan @Kilo että pelataan niin löysästi että peli on kohta tasan :wink:

1 tykkäys

Pelicansilla 3 ja meillä 5 kakkosta. Kolme viimestä tullu meille. Paine viheltää Pelsuille nousee.

ash ehit eka :smiley:

Paine ei nouse - ei todellakaan. Kolmannessa erässä menee pilli taskuun ja mitään ei vihelletä. Tuttua huttua.

3 tykkäystä

Nääh, toi oli Pelicansin rynnistys ja se ei tuolla liike-edulla riitä.

Mitään ei vihelletä vs seuraava jäähy Pelsuille. Katotaa kui käy! :wink:

1 tykkäys

Ensimmäistä erää en nähnyt, mutta toisesta erästä ei hirveästi kehuttavaa jäänyt. Aika paljon pelaamisen rakenteessa on taas toivottavaa. Paljon tuli paineistuksen alla puolustajilta hätäisiä pleksironkkuja vastustajan katkaistavaksi ja heti kun vähän päästiin kääntämään omista peliä niin tämän kauden tavaramerkkejä, eli noita koko kentän pystysyöttöjä viljeltiin järjestelmällisesti alivoimaisiin hyökkäyksiin.

Toki jäähyvihellyksissä oli jossiteltavaa, mutta em. virheillä asetutaan usein pyörimään omissa joka taas nostaa rikeherkkyyttä. Taas pitäisi peliä vähän hidastaa, jotta tuo terävä jalkatyö ei menisi hukkaan :slight_smile:

Jos on ollut puhetta, että tuohon Kuuselan ja Zaborskyn väliin tarvittaisiin sentteriä, niin onhan tuossa
Rauhalan ja Karjalaisen laidalla sellainen Radek Smolenakin mentävä aukko…myös V.M Savinainen voisi tuurata siinä
tarvittaessa. :slight_smile:

Jasu pisti tässä erässä puolustajaa mailan alta ja valelaukaus-syötön. Jälkimmäinen oli niin taidokas, että luulin Zaboksi. :no_mouth:

2 tykkäystä

Helposti nousi Kousa maalille

Rautakorpi on päättäny, että pitäis saada alivoimatilastoja komeemmiks, sillon on pakko ottaa jäähyjä.

2 tykkäystä

Minne se ekan erän ilme jäi?

Mulla tuli juna Ouluun, oon hetken pihalla tilanteesta.

Nyt joutuu poistuun muihin askareisiin. Hyvää Suomi 100 -päivää palstalaisille!

2 tykkäystä