Liigan pronssin kohtalo on auki, mutta Liiga-draftista tuli täydellinen selkäsauna.
Tepsi ehti jo koppiin ja kommennettiin takaisin
Kiitos vinkistä! nyt saatiin korvamato kohdilleen… Tappara on joukkueena rrautaa, pikkuLasse maistaa päätylautaa…
Erätauko tuli? Eli ei hyväksyttäisi.
Nyt kun sitä selostusta tarvittaisiin, niin ei tule.
Mainokset pyörii Ruudussa… En tiedä kuinka kävi, kun olin hetken pois.
Ei maalia.
Pakko vaihtaa vähäksi aikaa kanavaa en kykene katsomaan koostetta edellisestä finaalipelistä.
Monet ovat sitä mieltä, että pronssipelejä ei pitäisi pelata ollenkaan, mutta kun nyt taas katsoo tätä peliä ja yleisömäärää, niin olen edelleenkin eri mieltä. Yleisöä finaalipelien luokkaa ja tunnelma hallissa hyvä.
Liigalla on oma lehmä ojassa tässäkin asiassa. Eikös tuloista mene 75-80 % liigalle?
Kyllä kotijoukkueen pitäisi minun mielestäni saada ainakin 50 % tuloista.
Ekassa erässä mulla oli punainen Koffin sulake, tokassa punamusta Karjala. Tuleekohan kolmannesta taas punainen viimeisen sulakkeen perusteella?
Tepsiltä ihan veto laittaa lippujen hinnat alas sekä ravintolapalveluissa myös alehinnat, kun varastot yritetään myydä tyhjäksi.
Tepsiä ei peli näytä suuremmin kiinnostavan, mutta saivat pelin kuitenkin tasoihin, kiitos Palven. Ifk taistelee paljon paremmin.
Joka tapauksessa peli pitäisi pelata kaksi päivää seiskavälierän jälkeen.
Tuskinpa se pronssi stadilaisiakaan kovin paljoa nappaa. Pakkopullaa molemmille.
Ainakin taistelevat ihan eri lailla ja ihme elleivät tätä voita.
Jääkiekko vain on siitä hauska laji että se pelillinen hallinta ei aina välity tulostaululle. Pari pomppua sinne tänne voi muuttaa paljon. Siinä olet oikeassa että HIFK on pelin päällä ja TPS rimpuilee mukana sen minkä kykenee.
Pelaako HIFK Bäckströmille pronssia, kun luukkuvahdiksi otettu?
Komea spurtti Kalliolta. Meno haluja on. Ei vaan Lindstedt saanu tarjoilusta sisään.
Mielestäni olisivat voineet heittää Bäckströmin maalille pronssipeliin. Luultavasti Niken viimeinen peli uralla ja saisi edes lopettaa sen pelaavana maalivahtina.
Olis jättäny lähtemättä. Hifki hoitanut tuon niin päin P… , Tosin ei meilläkään Norosta ihan oikeaoppisesti kohdeltu, mutta ei sentään jätetty roikkumaan kolmosvahdiksi koko kaudeksi.