Otteluseuranta: Slovakia - Suomi 2.1.2024 klo 13:00 (U20 MM)

Pidemmän kautta.

Nyt on paha fiilis tästä. Toi Petrovsky on aika tekijä.

On aikamoinen trilleri. Onneksi tuli lähdettyä töistä aikaisin katsomaan tätä.

1 tykkäys

Tavallaan symppaan tätä väliratkaisua. Strbakin kompastuminen olisi ollut hyvin harmittava tapa päättää turnaus

3 vs 3 jatkoaika :face_with_peeking_eye:

Vaikeaa on. Nyt se on maalista kiinni. Slovakia on nälkäinen, mutta miten käy.

Tämmösellä mokkepelillä. Voi, voi

4 tykkäystä

Vai kyselikö pääseekö Suomen valmennus tuomarien koppiin piiloon jos hävitään?

2 tykkäystä

Voi v…u miten passiivista. Ihan älyttömän passiivista. Miten tuon kokoisella Kokolla voi olla puoli maalia vapaana?

Siellä on aitioissa melkoisen erilaiset tunnelmat. Nyt vaaditaan valmennukselta paljon, että saadaan tuo pettymys unohdettua ja keskityttyä tulevaan.

1 tykkäys

Karhunen olis ottanut.

Mikkola hoitaa, Mikkola hoitaa.

Eikö nuo ole sopinut perusasioita aloituksen jälkeen? Kulonummi siinä pitkässä veti ränniin jossa ei suomalaisia sillä puolella ketään.

Saadaanko Oiva kotiin?

2 tykkäystä

Se on laiturin vika, jos ei hoida kiekkoa siitä ulos

Erikoista vetää Kokko kölin ali. Pari ekaa ei ollut Kokon ja ottanut paljon hyviä koppeja.

4 tykkäystä

Salin varakapteenina ei uskalla blokata viimeisellä minuutilla… Kirjain pois rinnasta…

1 tykkäys

Vaati kyllä aikamoista puusilmäisyyttä

Lassila! Komea yksilösuoritus!

2 tykkäystä

Ja taas “pukukopistapoistumismaali”!!!

3 tykkäystä