Pidemmän kautta.
Nyt on paha fiilis tästä. Toi Petrovsky on aika tekijä.
On aikamoinen trilleri. Onneksi tuli lähdettyä töistä aikaisin katsomaan tätä.
Tavallaan symppaan tätä väliratkaisua. Strbakin kompastuminen olisi ollut hyvin harmittava tapa päättää turnaus
3 vs 3 jatkoaika ![]()
Vaikeaa on. Nyt se on maalista kiinni. Slovakia on nälkäinen, mutta miten käy.
Tämmösellä mokkepelillä. Voi, voi
Vai kyselikö pääseekö Suomen valmennus tuomarien koppiin piiloon jos hävitään?
Voi v…u miten passiivista. Ihan älyttömän passiivista. Miten tuon kokoisella Kokolla voi olla puoli maalia vapaana?
Siellä on aitioissa melkoisen erilaiset tunnelmat. Nyt vaaditaan valmennukselta paljon, että saadaan tuo pettymys unohdettua ja keskityttyä tulevaan.
Karhunen olis ottanut.
Mikkola hoitaa, Mikkola hoitaa.
Eikö nuo ole sopinut perusasioita aloituksen jälkeen? Kulonummi siinä pitkässä veti ränniin jossa ei suomalaisia sillä puolella ketään.
Saadaanko Oiva kotiin?
Se on laiturin vika, jos ei hoida kiekkoa siitä ulos
Erikoista vetää Kokko kölin ali. Pari ekaa ei ollut Kokon ja ottanut paljon hyviä koppeja.
Salin varakapteenina ei uskalla blokata viimeisellä minuutilla… Kirjain pois rinnasta…
Vaati kyllä aikamoista puusilmäisyyttä
Lassila! Komea yksilösuoritus!
Ja taas “pukukopistapoistumismaali”!!!