Mitä tässä meidän pelissä on tapahtunut? Ihan kuraa viimeset 4 matsia.
Siinä pelissä oli todella tiukka linja. Enpä osaa sanoa, milloin viimeksi Tapparan pelissä olisi ollut tiukka tuomarilinja.
Mitä helvettiä Haapala teki? Toki Rantakarikin ajoi itsensä ulos ja Elorinne meni paikkaamaan. Sokea mummokin ymmärtää, että kiekko toimitetaan maalille, mutta Henkka ei seuraa miestään ja jollain vitun Otto Karvisella on helppo työ sutia tasoitus jonkun helvetin Lambergin syötöstä.
Helvetti! Missä on asenne tällä hetkellä? Siellä on läjä vierasfanejakin paikalla!
Savi-JMJ-Repo toimii hyvin. Lukitaan tämä.
Kuinka pitkä vaihto Hapsulla oli allaan? Jaksoiko enää keskittyä?
Hyvä hyökkäys meiltä. Kyl tää tästä kun ukot on vaan hereillä.
Ainakin Savi ja Järvinen. Repo tai Peltola toiseen laitaan.
Yrittääkö vapahtaja rikkoa jopa viime pelin vaihtojensa pituudet?
Eli pitänee vetää kolme minuuttia.
Hieno hyökkys pakistosta lähti niin hienosti ylöspäin.
Repo tekee tänään maalin, sanokaa mun sanoneen.
Joo, piti lisätä, että tää on oikeastaan niin kaukana toisessa ääripäässä kuin vaan mahdollista. En toivo sellaista linjaa kuin Turun pelissä, mutta onhan tämä jonkinlainen osoitus siitä, millaisilla ääripäillä tätä liigaa sohitaan. Amatöörituomarit siis.
Mun taitaa olla parempi jättää seuraamatta Tapparan matsit hetken aikaa.
Kun kirjoitan avoimen rakkauskirjeen Haapalalle, niin mies alkaa surffailemaan ja vaipuu varjoihin.
Kun lyön satasella Tapparaa, niin se katkaisee voittoputkensa kotona Ilvestä vastaan (olin hallissa).
Kun kuuntelen radiosta peliä niin KooKoo menee 0-1 johtoon. Menen tekemään jotain muuta ja palaan 3-3 -tilanteessa.
Sori nyvvaa, mutta kyllä mä tän katon. Katoin muuten viimeksi 0-7 -pelin sentään. ![]()
Muistin, että mulla on kaljaa jääkaapissa ja on lauantai. ![]()
Me ollaan yhtä suurta perhettä. Osoite kaljoille? ![]()
Lähikauppa. Mä juoksen tauolla käymään.
ei oo kylmässä, mutta ihan sama! Harmi kun yöksi töihin, no pari se kestää…
Khyllä tässä on ottelukalja menossa. Radiosta toki seuraan peliä.
iiikkk…omg…me ollaan telkkarissa…