Xavin kannattaa laukoa tänään.
Kiitos sulle siitä.
Mistäs mä sen tiedän? Ei sillä, on se yleensä toiminut, mutta nyt on huono päivä jostain syystä.
Oli vissiin hyvää tonttia .3. maaliin?
Äsken oli Sportin tasotus lähellä, jos Henkkaa on haukuttu niin nyt pelasti varman maalin omalla pelillään. Kaikki muut höntsäs ittensä ulos.
V1 on tikkumainen, V2 pyöreä kiekko.
No sit se on V2.
Sanokaas tilastoniilot koska viimeksi tehty 30maalia tai yli kaudessa ja kuka?
Xavi ainakin aikataulussa…
Zaborský 2012?
Itse kans siirryin katsomaan läppärin ruudulta. Täytyy toisessa erässä viritellä HDMI-piuhalla telkkariin kiinni.
Saa nähdä palkitaanko Gröndahl taas parhaana pelaajana.
Ei ne rapakon takana osaa lausua Niemistä tai Lainetta oikein. Lausuvat ne rallisuomella.
No oh se ylivoimanen ollu
Ärsyttää toi Rakoviina. ![]()
Toivottavasti pelikaverit briiffaa Linglettia, että Kanki ei ole aivan sukka. Sisäpiirin vanha huhu kertoo, että Martin Strbak oli pelikavereilleen aika pahana, kun kukaan ei kertonut ettei T.Mäkiaho ole ensimmäinen jota kannattaa haastaa.
Laittakaapa joukolla palautetta noista nimistä
Jos itse olisin selostaja, enkä tietäisi miten nimet kuuluisi lausua niin lausuisin ne varmaankin aikalailla niin kuin ne kirjoitetaankin. Varmasti sanomista tulis siitäkin, mutta mielestäni selkeesti parempi tyyli kun vääntää muotoon josta kukaan ei tiedä että kenestä oli puhe.
SiniOranssit järkkäs reissun. Noin 40 meitä täällä on + ne jotka tuli omilla kyydeillä.
Jos minä olisinselostaja, niin kysyisin seuralta tai ko pelaajalta. Ei se sen kummempaa ole