Kääntäen: Ihanasti pilataan niiden playoff-unelmat
Minä olen Ruutuun kovin tyytyväinen.
Toimii vallan mainiosti.
YV alkaa olla jo huolestuttavalla tasolla, pirun kaukana maalilta syötellään eessuntaas ja haetaan kutipaikkaa huonolla/keskinkertaisella maskipelaamisella… Jotain tervettä raivoa tämä porukkaa kaipaa ja nopeasti.
kuva näkyy ei liiku mihinkään eikä ääntä ja nyt meni mustaksi
Ruutu toimii ainakin täällä ”mouhijärvellä” moitteetta…
Mä katon telkkarista.
Sama.
Ihmettelen miksi tökkii.
Kommenteista päätellen taitaa olla se cromecast syypää.
Itsellä on Apple TV:n kautta.
Ihan livekuvaa vai viime vuoden koosteita?
Ihan livekuvaa
AppleTV on minullakin, eikä varmaan koskaan ole lähetys pätkinyt niin paljon kuin tänään.
Ruutu on kyllä toiminut viime aikoina mulla varsin moitteetta, ongelmat on olleet apple tv:n ja chromecastin kanssa, kun välillä molemmat kettuilee. Ilman kuvansiirtoa ruutu toiminut hyvin
Mulla tulee suoraan kaapelista.
Kun samalla rahalla voi toinen ihminen katsoa netin kautta niin en tosiaan valita.
Kaksi ekaa ketjua voi laitta poppareille seuraavaan 4 peliin. Ei mitään käyttöä.
Tämä peli on kyllä kaikin puolin ympäripyöreä. Mikä tahansa lopputulema on mahdollinen kolmanteen erään mentäessä. Onhan peli tasankin. Tuloksellisesti ollaan oltu lähes koko peli takaa-ajoasemassa, mutta toisessa erässä meidän peli oli vähän parempaa kuin ekassa erässä.
Olympiaäijät on olleet aika pihalla touhusta, vaikka toinen maalin räppäsikin.
Parani toiseen erään. Kolmanteen vielä saman verran lisää, niin Sport ei tuu pääseen omista pois ollenkaan.
Pirukos näistä ottaa selvää.
Kerran on tänään pitänyt startata peli Ruudusta uudelleen.
Kokoajan pätkii ja tollasesta pskata
vielä tarvii maksaa …
Ei tässä nyt kannata verkkareita repiä kun Tappara on onnistunut kahdesti maalinteossa.
Niitä vähempimaalisiakin pelejä on ollut ja silloin on ollutkin aihetta nillittää.
Hyvä tästä vielä tulee.
Ei chromecastissa ole mitään vikaa muiden suoratoistopalvelujen kanssa ollut. Kyllä Ruudun päässä joku vika on.
Toka erä oli jo parannus ekaan nähden joten eiköhän tää jatku samalla linjalla eli petrataan vähän ja viedään kolme pojoa mennessämme.