Heljangon taso tiedetään, pelanneet veskarit taistelee luukkuvahdin paikasta tosipeleihin ![]()
Onneks en ostanu lippuja noilla ryöstöhinnoilla
Pointtihan on se, että tällaisia MM-kisojen ottelut pitää ollakin
Se ei tee mitään. Grönborg olisi mestoilla…
Nyt on kyllä Alexanderkin pelipäällä. Silmät oikein kiiluu
Suomi on vähän solmussa.
Tarkotat varmaan kun mummo puolukassa ![]()
Jossei jaksa, viitti ja huvita niin tuolta peli näyttää, herätys nyt.
Kun tässä on nähnyt Heljangon parin viimeisimmän kauden otteita, niin todella ihmetyttää tuo Larmi-hehkutus. Ei oo mua vakuuttanut yhtään. Ehkä me tapparalaiset ollaan totuttu liian hyvään?
Kyllä Rike mestoilla on
Katastrofi peruttu
TÄRKEÄ MAALI! Todella tärkeä.
Loistava maali! Ripari patjaan ja karat sisään!
Pesonen onneks antaa vähän hehkua Jalosen Joutsenlauluun: 1-1.
Kyllä Pesonen on vaan kova kisapelaaja. Toivottavasti pysyy kokoonpanossa loppuun asti.
Friman on alkanut puolustamaan kuin nykyinen seuransa ![]()
Täytyy kyllä sanoa että Larmi on melko epävarma. Aika mehukkaita ripareita sylkee.
Hupsista meinasi käydä
Eiköhän Jalonen sen pudota pois…
Se on Antsa maali. Reppua pidetään selässä.
Anttila olis ihan hyvä pelaaja, jos olis vähän kookkaampi.