Otteluseuranta: Suomi - Ranska (MM-kisat) 17.05.2023 klo 20.20

Heljangon taso tiedetään, pelanneet veskarit taistelee luukkuvahdin paikasta tosipeleihin :man_shrugging:t3:

1 tykkäys

Onneks en ostanu lippuja noilla ryöstöhinnoilla

Pointtihan on se, että tällaisia MM-kisojen ottelut pitää ollakin

Se ei tee mitään. Grönborg olisi mestoilla…

Nyt on kyllä Alexanderkin pelipäällä. Silmät oikein kiiluu

Suomi on vähän solmussa.

1 tykkäys

Tarkotat varmaan kun mummo puolukassa :thinking:

Jossei jaksa, viitti ja huvita niin tuolta peli näyttää, herätys nyt.

Kun tässä on nähnyt Heljangon parin viimeisimmän kauden otteita, niin todella ihmetyttää tuo Larmi-hehkutus. Ei oo mua vakuuttanut yhtään. Ehkä me tapparalaiset ollaan totuttu liian hyvään?

2 tykkäystä

Kyllä Rike mestoilla on

Katastrofi peruttu

TÄRKEÄ MAALI! Todella tärkeä.
Loistava maali! Ripari patjaan ja karat sisään!

Pesonen onneks antaa vähän hehkua Jalosen Joutsenlauluun: 1-1.

1 tykkäys

Kyllä Pesonen on vaan kova kisapelaaja. Toivottavasti pysyy kokoonpanossa loppuun asti.

1 tykkäys

Friman on alkanut puolustamaan kuin nykyinen seuransa :sweat_smile:

1 tykkäys

Täytyy kyllä sanoa että Larmi on melko epävarma. Aika mehukkaita ripareita sylkee.

Hupsista meinasi käydä

Eiköhän Jalonen sen pudota pois…

Se on Antsa maali. Reppua pidetään selässä.

1 tykkäys

Anttila olis ihan hyvä pelaaja, jos olis vähän kookkaampi.

3 tykkäystä