Otteluseuranta: Tappara - Ässät 15.2.2022 (Ti) klo 18:00

Voittamiseen tarvittava on tehty. Vai lähtiskö tästä koneet käyntiin?

Kuulutus:
“Maalintekijä Peeeetteri…!”
“…”

12 tykkäystä

Paljon hallilla on väkee? Ja huudettiinko siellä Puhakkaa ollenkaan? Ei ainakaan kuulunu telkkuun.

Pidetään tää tässä erässä, niin ensi erään saadaan tuore Anton ratkaisemaan peli. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Toisaalta ei tuo Ilves-pätkä hääppöinen ollut.

Puistola sanoi myös pre-gamessa, ettl puolustuksen kautta voitetaan, vaikka se ei niin yleisöystävällistä olisi. :slight_smile:

Tuli hyvä fiilis kun oli maksanut lipusta ja junista :sunglasses:

3 tykkäystä

Taitaa halli niellä paljon ääntä. Ja SO:kin pleksin takana, kai sekin jotain tekee.

1 tykkäys

TVstä ei kuulu, kun mikitys on vituillaan.

7 tykkäystä

Kohuttu seisomakatsomo näyttää tyhjältä, mutta kotona minäkin olen.

4 tykkäystä

Se on hyvä säästellä vähän, jos yhtään tilaisuus tulee. Tämäkin viikko on taas todella kova.

Mua ei erityisemmin häiritse vaikka telkkarista ei yleisön äänet juurikaan kuuluisi. Mutta kyllähän tuo hallikin niitä nielee.

Huutakaa kovempaa :laughing:

Joo ei. Pidin vähän myöhännäisheränneenä niin odotin, että olisi vielä päässyt maailmalle. Ei kaikki pääse, vaikka olis kuinka kiekkosukua.

1 tykkäys

Pitkältä sivulta lähdettiin rapuleiville.

5 tykkäystä

Tylsä ja huono erä, mutta onneksi johdetaan.

4 tykkäystä

Onneksi saatiin yksi maali tuohon loppuun. Ei vakuuta kyllä muuten yhtään. Tuliko Levtchillä kympit täyteen?

1 tykkäys

Tällä energian kulutuksella Tappara voi pelata toisen pelin tähän heti perään

1 tykkäys

Oon sivukatsomossa kirvesklubilaisten keskellä – täytyy sanoa että olo on oikeasti kuin Lappeenrannassa Tapparaa kannattamassa, ei ympärillä reagoida mihinkään :smiley:

1 tykkäys

Muuta hyvää en keksi tästä erästä kuin sen että johetaan 1-0

Tylsää,nihkeää ja löysää…oliko tämä Jupen taktiikkaa, loppuviikkoa kohden kiihtyy.