Otteluseuranta: Tappara - Ässät 22.10.2020

@ljpp minulla ei ainakaan hissi kulje mädällä omenan puhelimella.

@ljpp mulla on sellainen fiilis, että ei jumittanut minulla seuranta kertaakaan.

1 tykkäys

Paikkoja ollut kuin hammaspeikolla. Mutta viimeistely ontuu.

3 tykkäystä

Jos tarvitaan 12 vetoo maalia kohti että saadaan 1 maali niin tältä se näyttää.

Jotain hämärää tässä edelleen on.

Vähän sellainen erä että olisi voinut tämän pelin vaikka tappaa jo tähän. Jos vanhat merkit paikkansa pitää niin toisessa erässä ei paljon hurraata huudella. Toivottavasti olen väärässä.

2 tykkäystä

@bastardo Onko mahdollista osallistua eriin 2-3. Chromella, eikä Bravella?

Yks jumi oli, pakko oli päivittää sivu ja ehkä 10 uutta viestiä näkyviin

2 tykkäystä

3-0 ei olisi vääryys. 1-1 on. Koen vääryyttä.

5 tykkäystä

Joo kyllähän se käy.

En tunnusta.

2 tykkäystä

Mitä ■■■■■■■ onko täällä mainoksia??? :joy:

1 tykkäys

Free riderille :banana:

1 tykkäys

Ylivoima ollut kyllä surkeeta tänään vaikka yksi maali tullutkin. Suuria ongelmia alueelle vienneissä ja rauhotuksessa. Yks ukko alkaa kuskaan ennen omaa sinistä ja menettää ylitettyään hyökkäys sinisen. Kiekko liikkeelle.

Näyttäisi siltä, että tulee ihan hikinen jumppa tänään. Kiva homma katsojan kannalta, huonompi huomiselle.

Tyylikästä tasoittelupuhaltelua ja tuhlattuja tilanteita.

Yv ei aivan vakuuta, vaikka maali oli hyvä. Toisessa Bertrand taidettiin hakea pari kertaa suoraan läpi, maalit jäi vain niistäkin puuttumaan.

Peli vois olla helposti 3-1 Tapparalle, mutta maalit ei nyt pompi sisään, tai vauhtia on ratkaisupaikoissa inasen liikaa. Peli on ajoittain kaunista, mutta tulos tekee otteluista vaikeita.

1 tykkäys

Karua katsottavaa laukaisusektorit. Ässät onnistui ainakin grafiikan mukaan neljällä vedollaan luomaan enemmän laukauksia paremmasta sektorista kuin Tappara.

7 kabinettia näyttäisi menneen tänään kaupaksi.

7 tykkäystä

Tapparalla oli kuitenkin muutamaankin maaliin paikka… Tuuria vain ei ollut.

1 tykkäys