Otteluseuranta: Tappara - Ässät 28.11.2017

Koskaha viimeks?

Mä ihailen sun optimismia.

Posin kautta… onneksi en ole paikan päällä hallissa.

4 tykkäystä

Prosessissa ollaan…

1 tykkäys

Tappara on just nyt paska

3 tykkäystä

Tappara porskuttaa kahden pelin pisteputkessa. :slight_smile:

2 tykkäystä

Ei irtoa pisteet helpolla, painakaa lampaat se kupoliinne, siellä jäällä :angry:

En muista.

Kyllä me Hpk ja Lugu voitetaan

Palaverin paikka.

1990-luvulla (varmaan).

1 tykkäys

Miten ihmeessä tämä matsi onnistuttiin toheloida

Hyvää yötä. Olin juuri kirjoittamassa että ei voi kuin kaiholla muistella Tapolan jatkoaikapeluutusta missä iskettiin kolme hyökkääjää dominoimaan ja game over. Nyt laitettiin kaksi puolustavaa hyökkääjää ja pakki ja paskottiin heti housuun. Olin jo unohtanut vuosien viihdyttävien pelien saatossa miten nihilististä, alistunutta, tunteetonta ja pelokasta peliä JR peluuttaa. Aitoa hopeajoukkueen peliä.

7 tykkäystä

Mikä idea tuossa Tapparan viimesessä hyökkäyksessä oli? Karjalainen ajaa järjettömään sumppuun ja heti kiekko pois. Mikä järki ja missä järki?

1 tykkäys

Sanotaaanko, että tästä jäi jotain hampaankoloon. Täähän meni samalla käsiksellä kuin Porissa. Eiku Tuurilla.

Ei taideta tällä pelillä.

Aivan järkyttävää paskaa.

1 tykkäys

Reenijumia reenijumia eli 3p voittoja ei tule kuin ehkä ilveksestä.

1 tykkäys

Kärki sitten lopulta upotti Tapparan tänään niinkuin hieman pelkäsin, kun potkut annettiin.

1 tykkäys

Tämä ei ollut yksilöiden vika, vaan tämä Tapparan pelitapa on aivan hanurista. Näin pelaamalla jokaisesta matsista tulee vaikea ja joskus käy näin. Kaiken lisäksi Bernard antoi kaksi maalia siimaa - vain Lehtosen oli ns. tehty maali.

11 tykkäystä