Otteluseuranta: Tappara-HIFK 29.10.2016

Hyvä kuvio ihan erän lopussa.

1 tykkäys

#huhhuh #voitapahtuamitätahansa #pomppii #jääkaljatjuomattakunonnoinkovavauhti

athifkkiekkostudio

1 tykkäys

@messi löytänyt nykypäivän.

7 tykkäystä

Vanha paska ei osaa koiraa haukkua

1 tykkäys

Kaikki taitaa olla hallilla kun näin vähän viestejä.

3 tykkäystä

Messi on kotona, vaimo juo minun kalijat, jos ei peli rauhoitu

Kai halliltakin viestit kulkee, kuten tämäkin? Eivaan, aika intensiivistä ollu, niin ei porukat eikä itsekään ehdi naputtelemaan.

Mulla on vaan yks kysymys ekasta erästä… Kemiläinen, voi Kemiläinen, siinä on paikka, miksi et lauo?? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 tykkäystä

Nyt täysi ralli päälle ja maaleja, kiitos !

Viisaammat osaavat analysoida, mutta sama seikka osuu mun silmiini Tapparan vastustajien taktiikkassa niin viime kuin tänä vuonnakin. Isketään sutena kirvespakkeihin kiinni ja Tapparan (avaus-)peli sekoaa. Samaa oli viime kaudella ja sama on nyt, vaikkka jalkavuutta pitäisi olla rutkasti enemmän.

Jukurit teki torstaina kaksi erää sitä mitä repaleisella rosterilla oleva HIFK avauserän. Onko Tapparan pelitavassa eli omista lähdöissä siis joku rakenteellinen vika? Vai höpisenkö aivan harhanäyistä?

1 tykkäys

Jos tuota 0-5 träppiä kerran pelataan niin luulisi sen sen verran pitävän ettei siitä jatkuvasti tulla heittämällä läpi.

Onko muillakin selostus perässä?

Hemmetti kun tuli samaan euron lappuun veikattua Ässien voittoa ja KooKoo johtaa jo 0-2. Vai vieläkö KooKoo sulaa kun ei ole Irwing maalissa?

Lajunen siel on peli käynnissä!

Ei tämä mene nyt ihan käsikirjoituksen mukaan…

Järviset ns. nesteessä

Tää meidän AV toimii tosi hyvin, kun vastustajalla on yhtä monta pelaajaa kentällä kun meillä. Ei terve.

Nii.

Ihan hirveetä paskaa.

Otto R lauo kun on paikka