Luselta Järvisen estäminen. Järvinen horjahtaa törmäyksestä ja saattaa kyllä huitaista jalkojen väliin tahallisesti.
Olet itse asiassa osin oikeassa, sillä kyllähän maila tosiaan osuu haaraväliin, mutta vasta kimmottuaan Lucen jalasta ensimmäisen osuman jälkeen.
Värilasit. Ei mulla sellaista ole, en vain näe mailan käyvän haarovälissä. Vai meneekö se Luceniuksen jalan läpi?
Osuu silti. Se on pääpontti.
Mikähän siinä muuten on, että niitä ei meille näytetä. Kun juuri sellaisilla Telia oikein mainosti ennen kauden alkua.
Tää peli meinataan nyt sössiä ihan ite.
Peli täysin hallussa, sitten alivoimalla kunnon perseilyä ja nyt tää Järvisen “älynväläys”.
Nyt kolmanteen jätkät ruotuun!
Osaahan Luce nuo värittää mutta keihästys se on. Eiköhän tän viikon pelit ollu tässä.
Keskity eka osumaan, hoksaat kyllä.
Tätä mihinkään sössitä.
Lucesta kun on kyse niin uskallan väittää pientä teatteria.
Linjan mukaan jos mennään niin 1 peli pitäis tulla kieltoa max
Hienosti Rantakari lakasi kiekon oman maalin kattoon
Tappara käytännössä 4vs2-tilanne omissa, ketään ei kiinnosta kamppailla ja lähdetään vain ylöspäin ja Kerholle 2vs1 maalin eteen. Kapteeni. Pistäs nyt jengi ruotuun. Aloita itsestäsi.
Mihin ekaan osumaan? Ensimmäinen kontakti vai jälkinahistelu?
Onko Luce jo viety lasarettiin, tuskin enää tänään pelaa, oli meinaten niin tuskissaan siellä vaihtopenkillä.
Mutta eipä taida täyttää 5+20 tunnusmerkkejä huitomisesta: ei loukkaantumista, ei tahallisuutta, ei piittaamatonta vastustajan vaarantamista.
E: typo
”Linjan” mukaan… tirsk.
Siksi sanoinkin meinataan
Joko siä ny erä alko ja viivettä ei taideta pitää
Mulle tuli kysely Telialta pari kuukautta sitten. Valitin silloin hidastusten ja yleensä uusintojen puuttumisesta, mutta ei näköjään auttanut.