Otteluseuranta: Tappara - HPK 09.01.2019

Harvoin annettaan huitomisesta 5+20

1 tykkäys

Huitominen on täysin oikein.

SÄÄNTÖ 159 – HUITOMINEN
MÄÄRITELMÄ: Pelaaja heilauttaa yhdellä tai molemmilla käsin pitämänsä mailan kohden mitä tahansa kohtaa vastustajan kehossa tai varusteissa. Rangaistusta määritettäessä osuma vastustajaan ei ole tarpeen.

vi. Pelaajalle, joka nostaa mailansa vastustajan jalkojen välissä tarkoituksenaan osua vastustajaa nivusiin, tuomitaan joko iso rangaistus ja automaattinen pelirangaistus tai ottelurangaistus.

1 tykkäys

Voiko selkeemmin kampata? Vai Pena hyppäs?

Keihästi Lucea munille. Syytä en tiedä.

Luce oli menossa vaihtoon, törmäsivät ja Massi alkoi ronkkimaan mailallaan Luceniuksen sukukalleuksia.

@Fever 'in tänne linkkaama twiitti:

1 tykkäys

Kuumeni jostain ja silitteli lavalla kulkusia.

Otti juomaa, meni suihkuun ja sitten kotiin. Akka käski suoraan hallilta kotiin.

1 tykkäys

Odota hetki, niin saat itse muodostaa mielipiteesi.
Minun mielipide = turha keihästys Luceniusta säkeille.

2 tykkäystä

Missäs se vihellys nyt viipyy?

“Tarkoituksenaan osua”.

Eli vahingon sattuessa 5+20 on väärä tuomio.

On, tuntuu että lähdetään leikittelemään ja homma valuu käsistä.

1 tykkäys

Pena kohteena niin ei vihelletä. Pena sovittelee vanhoja syntejään ja sitä saa ottaa kovemmin.

1 tykkäys

Lucenius taas potkimassa. Väärä mies kaatui. Miksei nyt arvottu?

Just noin Krisu.

Valitettavasti aika tarkoitukselliselta näytti, parhaan kuvan saa tuosta twitter-pätkästä joka on jossain ylempänä ketjussa.

Epämääräisen näköinen tilanne, jossa ei näkynyt provosointia. Miksi ihmeessä ”säkittäisi”? Outo juttu.

Nyt on muuten toistaiseksi ollut Heljanko paljon rauhallisempi. Ei ole sinkoillut.

4 tykkäystä

Aivan, tottakai. Unohdin taas.

Nähtyäni tuon klipin olen samaa mieltä, ei tarvitse olla enää Linkin kertomuksen varassa. 5+20 ja täts it.

4 tykkäystä

Lopettakaa nut toi tuomioista itku, siellä on peli menossa

Taisi Lucenius laulaa joululauluja korkealla äänellä tuon Massin kilautuksen jälkeen… :face_with_raised_eyebrow:

Kulkuset, kulkuset riemuin helkkäilee…”.

1 tykkäys