Otteluseuranta: Tappara - HPK 09.01.2019

Hyvää positiivista meninkiä näkynyt tänään, jo pelin aikanakin.

3 tykkäystä

:scream_cat:

Viis merkkiä.

1 tykkäys

Kiitos Tappara. Näitä öö luokan joukkueita pitääkin voittaa. Pulkka jäällä,hienoa.

Nollapeli meni siihen maalivahdin häirinnästä tehtyyn av-maaliin

Nyt oli hyvä peli…Heljangon tarvii saada sitä tasaisuutta joka peliin…

Kännykkä… Voi tulla panovihreholopaisia.

Kiitos. Ilves pääsee perjantaina Kerhon edelle :wink:

4 tykkäystä

Toivottavasti eivät katso ottelun tallennetta.

Vaikka Luce on hyvin pinnoja latonut ja tässäkin pelissä oli kiekolla ihan näkyvä niin en tuossa nyt mitään ylivoimasta nähnyt.

2 tykkäystä

Hyvä peli Tapparalta. Ei mikään häikäisevä esitys, mutta maalipaikat hyödynnettiin tehokkaasti ja puolustaminen oli hyvällä tasolla. Isot propsit Heljangolle loistavasta pelistä!

Vain oma mielipiteeni on, että ei ole sillä tasolla mitä minä henkilökohtaisesti itse olin odottanut. Millään osa-alueella. Mutta en halua tästä enää enempää jatkaa. Vain oma mielipiteeni.

Jännä on Pennasen valinta käyttää myös alivoimassa.

Melkoiset minuutit kirjautti tänään, oli sekä yv että av - näin ymmärsin.

Luce on kuitenkin HPK:lle hyvä löytö ja vahvistus… Ei varmaan samalla määrällä “perunoita” parempaa olisi löytynyt.

1 tykkäys

Kyllä maistuu voitto, hyvää venymistä tiukissa hetkissä. Tappara!

Hah, Telia lopettaa lähetyksen klassiseen väripalkkivirityskuvaan. :smiley:

4 tykkäystä

Jep. Ja kysynys kuuluu että syökö tuo AV vastuu jotain hyökkäyspelistä? Tuskin hänellä sentään mikään Savinaisen fysiikka on.

1 tykkäys

Otso Rantakari harjoitteli tänään 2 erää pleksien lujuutta, huomasi että ne kestävät niin heitti sitten viimeisen varmuuden vuoksi siitä pleksistäkin yli ja lähti jäähylle. Miehestä ei tällähetkellä ole joukkueelle mitään apua. Utunen perjantaina Turussa askiin ja Rantakari poppareille, josko tuo pelihuumori alkaisi löytymään.

5 tykkäystä

Tää on epäreilua! Mulla on 15-vuotinen Tappara-keskustelupalstaura katkolla, ja mulle ■■■■■■■■■ nykyiset “ikonit”, kun arvostelen kapteenia, Kristian Kuuselaa huonoista suorituksista, siis yksittäisistä suorituksista mollaamatta hyvää pelaajaa enempää.

Tää on epäreilua, Oijennus, sillä tiedät, että mulla on puukko kurkulla!

Ei kovin suurella todennäköisyydellä ole lähelläkään, joten kaiken järjen mukaan syö. Mutta kait valmentaja tietää mitä tekee (ehkä yritetään vahvistaa psyykkistä puolta antamalla luottoa?).