Tuomas Tuokkola: “Haluamme voittaa.”
Nyt se on ainakin sanottu. Hyvä tietää.
Tumppi paikallispelistä molemmin puolin aitaa:
“Kun olin tolla puolella (Ilveksessä) haluttiin niin pirusti voittaa. Ja tällä puolella halutaan voittaa.”
Paikallisten ero pirullisuus voitonhalussa?
@Jiiikoo En muista koskaan että pre-game haastattelussa olisi päästy näin “syvälle”.
Tuokkolan halliin mahtuu 7600 jo toistamiseen😁 hyvin kyllä purki tätä fiilistä peleihin.
Tuokkola on kyllä sellanen, että juttelis senkin jälkeen kun mikrofonit on laitettu iiinni ja valot sammutettu.
Valmentajalle vahvuus vai heikkous?
Ensi keväänä hirveä draivi, kun halli vetää jotain 12000.
Sanoikos se “lyijyä, verta ja pirtua”?
Tuokkolan mukaan nyt heidän vastuullaan on luoda kotikatsomoihin se tunne, että kentällä taistellaan. Nätisti on siinä onnistuttu.
Liityn Nega-Niilojen remmiin ens paikallisessa. Tänää mennään Tsemppari-Timona!
Muistan kun joskus Jutin peliaikoina joku, olisko ollut peräti molemmissa pelannut naapuri, kertoi että Tapparan kopissa oli kunnon ”viha” päällä ennen paikallista ja todellakin haluttiin voittaa. Nähdäänkö/kuullaanko tänään virkamieskiekkos puolivaloilla Tapparan toimesta…
Pidä pää pystyssä, koko ilta tulee!
Nemo purkaa just tätä eroa studiossa. Hyvä, että toi paikallisten tunnetaso nostetaan nyt pöydälle.
Ville olisi hyvä luomassa koppiin tunnelmaa. Samat asiat sinne vaikka kasetilta soittaen, niin kyä me tää voitetaan!
Hyvä just noin! Samalla asenteella painat meneen, camaa kerpele!!
Ja lujaa?
@Treppu’n innostama en kirjoita tänään mitään negatiivista ja pyrin pysymään poissa “sarkastisen positiivinen” -zonelta myös. Lets goo!
CAMA LASA! AJA SITÄ!
Eiku jaa, peli ei oo viä käynnis. Mut mä oon kohta kännis.
Toivottavasti Mäkiniemen räpsä on scoutattu. Hidas on.
Tää Kirveslive nostaa kyllä hienosti kiimaa. Tässähän alkaa itekin haluaan hakee se kirves pois kaivon reunalta.
Tappara toimittaa kiekkoa viivaan. Joo niin tekee, mutta ei siellä enää ole ketään…