Otteluseuranta: Tappara - Ilves 2.4.2025. 4. puolivälierä

Kiitos kaudesta. Se oli pitkästä aikaa erilainen.

Onneksi syksyllä jatkuu.

2 tykkäystä

Gute Nacht.

Melko tyylipuhdas ottelusarja Ilvekseltä, en olisi 4-0 sarjaan uskonut, mutta olihan realiteetit sen puolella.

7 tykkäystä

Niin, senkin aikana kello käy :smiling_face_with_sunglasses:

Maalinedessä 100 äijää ja sitten soi.

Tiukkaa tekee lusia loput minuutit tälle kaudelle

Onnittelut Ilvekselle. 100% varma kuitenkin oon ettei Lukkoa tuu voittaan, hyvä jos ees yhtä peliä niitä vastaan

1 tykkäys

Mistä meni.

Se oli siinä

1 tykkäys

Samaa mieltä; näin ei voi jatkua. Erittäin heikko valmennuksellinen näyte.

Hieman olen pettynyt valmennuksen yritykseen saada etua vastustajaan nähden. Tuntuu että hakataan päätä seinään samaa yrittäen ja yllättäen se ei koskaan onnistu.

Yrittäminen ja epäonnistuminen ei ole… Äh ketut, miksi mä ees kirjoitan, ei tähän kauteen kannata enää vaivaa nähdä ku ei muutkaan niin tee.

Ens vuodeks jos sais paremman veskan, pelitavan, pari pelintekijää ja kunnon Joona Luoto/Merelä tyylistä voimahyökkääjää. Paremman alivoiman. Kiekollisemmat pakit ja pari isäntää (Austin?). Voitas pärjätä.
Tää joukkue ainakin oli täysi lammaslauma valmennusta ja Jack Haaneja myöden.

3 tykkäystä

Naatitaan vielä pelimiesten kymppi loppuun.

1 tykkäys

Itkettäis, jos ei naurattais..

Syvästi toivon että eivät ainakaan päätyyn asti mene ja mielellään toki putoavat välierissä.

1 tykkäys

Luovuttivat sitten kesken pelin. Ei kaaduttu saappaat jalassa.

7 tykkäystä

Alkaa olla turhan kiiru

2 tykkäystä

Metsola näyttää ihan siltä kun ite olin ekaa kertaa varusteet päällä maalissa

2 tykkäystä

Ulosajolla pääsee suihkuun vähän aiemmin.

Nooh. Eipä tässä taida seliteltävää jäädä. Taisi niskat katketa vaikka ei tuo jäähy nyt tahallinen ollut. 1-4 ja se on hänessä.

Nyt vaan paluu juurille ja rakentamaan pitkäjänteisesti joukkuetta. Nämä muukalaislegioonat jossa ukkoa tulee menee ei ole toimineet oikein missään muuallakaan. IFK ei kannata kopioida. Kuusela, Peltolat tms kuitenkin sen 10v seurassa joiden pohjalle dynastian rakennettiin.

1 tykkäys