Otteluseuranta: Tappara - Ilves 2.4.2025. 4. puolivälierä

Eikä näytä älyävän edes itse tulla pois.

1 tykkäys

Aikaahan tässä on vielä hyvin eikä Tapparan tarvitse tehdä kuin 4 maalia. Jatkoajalla sitten vielä yksi.

No ei noi saa edes maalia tehtyä, kato ny mite noi pelaa tuolla

1 tykkäys

Toisen erän lahjat naapurille ratkaisi tämän pelin.

2 tykkäystä

Metsola on alistunein maalivahti runkosarjassa ja playoffseissa koskaan

Pidetäänkö tuolla jotta purkaa sopimuksensa?

5 tykkäystä

Samaa olen katsonut marraskuusta saakka. Erinomaiset vahvistukset, joukkueena voimakas, vahva ja taitava. Lisäksi ryhmän ilmeistä huokuu henki ja halu. Maalivahtipelin paranemisen myötä mestarikandi no 1.

Jatkoille pääsyä varten pitäis tuplata sarjan maalit

Nyt on nöyryyttävää. Metsolakaan enään edes yritä torjua. Tekisi mieli sano, että Tappara nousee vielä, mutta tämä tämän vuoden Tappara ei kyllä nouse. Hengettömin Tappara vuosiin prkl. Ensi kauteen. :blue_heart::orange_heart:

1 tykkäys

Tappara on niin lammas ettei saanut edes Ilvekselle kolmatta kotiottelua ja 200K eur käpälään.

1 tykkäys

Onneksi loppuu kausi. Ihan fiasko oli joulun jälkeen esitys.

2 tykkäystä

Tässä on joulusta asti ollu seuraaminen yhtä tervan juontia niin pitääkö tähän loppuun ottaa vielä nöyryytys päälle?

8 tykkäystä

Voitettiin kiekonhallinta 2 erää kolmesta. Kumma juttu ku hävittiin vaikka taas tilastot oli ok.

1 tykkäys

Siitä se jäi kiinni. Pienet on marginaalit.

Taitaa Ilves rikkoa 10 maalia tänään vielä

Sanoin ystävällle ennen peliä, että tulee kunniakas maalin tappio, tai 0-8 perseily. Tuli jälkimmäinen. Ulospuhallus oli sitten tämmöinen. Itse ajattelin, että se olisi hivenen kunniakkaampi.

Siirryin Poriin,nähdään syyskuussa!

2 tykkäystä

Kyllähän tämä kruunaa tämän Riken valmennuksen toivottomuuden. Ei varmasti tarvi NhH paikasta toivoa. Toivottavasti Tapparalla on varaa päästä eroon tästä.

3 tykkäystä

En ole huolissani.

Hävetkää nyt saatanan lampaat ihan oikeasti.

1-0 johto kakkoserässä ja kun yksi sekoilu tulee niin sen jälkeen luovutetaan avaimet käteen naapurille.

Tekisi mieli malttaa mutta ei partajeesus voi tän pelin käänteen jälkeen enää jatkaa. Niin aneeminen tämä esitys on että ei mitään järkeä.

1 tykkäys

Näinpä. Ei noi edes taistele.

1 tykkäys