Otteluseuranta: Tappara - Ilves 28.11.2025 klo. 19.30

:smiley: mmielenkiintoinen näkemys, kun monella mieli jo luovuttanut ja peli hävitty etupeltoon.

Totta. Ja mitä enemmän asiaa miettii, sitä enemmän alkaa kismittää.

Äh, kaikki meni.

Olispa kello vielä 18:15. Ennen kaikki oli paremmin.

4 tykkäystä

Just näin, sitä aikaa emme ikinä takaisin saa. Mutta kenties voiton jälkeen vielä parempi?

1 tykkäys

Eka paikallinen vuoteen hallissa. On jo valmiiksi löysät housuissa.

1 tykkäys

Juu taisi olla 70-luvun tyyli.

Oliko joulupukki vermeet viittauksena Tapparan kannattamiseen ja päävalmentajaamme? :thinking:

Kai se oli tuomassa Ilvesläisille lahjoja. Mut heittivät sen jo pihalle. Ilves kuulemma antaa hänelle ilmaisen kausarin.

1 tykkäys

Se on tärkeetä, kun niillä ei oo niitä omasta takaa… :face_savoring_food:

1 tykkäys

Nyt se on 18.41 ja kaikki on vieläkin ihan hyvin. Pitäiskö sitä ruveta valmistautumaan peliin vai tökkiä nuppineuloja kynsien alle.

2 tykkäystä

Voiton? Mikä se on?

Käsittääkseni Tampereella liikuttiin vielä vossikalla kun Tappara viimeksi voitti Ilveksen.

1 tykkäys

Eihän nuo sulje toisiaan pois?

1 tykkäys

Hiihdettiin kouluun 50 km per suunta, MUTTA! Odotas kun kerron ajasta, kun Ilves oli viimeksi koko maan paras jääkiekossa, et uskoisi todeksi.

6 tykkäystä

Jos minulta kysytään, niin joka kausi, sillä ei tietenkään ole mitään tekemistä urheilullisen menestyksen kanssa, mutta PARAS Ilves on joka kausi. Ja laji voi olla mikä tahansa. :grimacing:

Ja alan toivoa että Tappara voittaa, ihan vaan jo Tapparan kannattajien puolesta. (Töissäkin puhutaan heidän puolestaan että taas tulee turpaan yms. Olen vastannut että hei mitäs jos pelataan ensin ja todennäköisyydet on jo Tapparan puolella selvästi. Itselleni sillä ottelun tuloksella ei ole mitään merkitystä, sillä se on vain peli muiden joukossa. 3-pistettä on jaossa huomennakin. Toki se on sanottava, että Ilves tarvii ne kolme pistettä kyllä. :sweat_smile:

1 tykkäys

Suosikki on suosikki, siitä täytyy pitää kiinni. Paras on mitattavissa, et välttämättä tunnista sellaista sanaa kuin “finaalit”, mutta ne täytyy voittaa. Ilves ollut tällä kaudella paras paikallispeleissä, valitettavasti sekin rupee kääntyyn tänään.

Olen mä nähnyt useamman finaalin useassa eri lajissa. Se onko seura ollut aina Ilves on tietysti eri asia, olen nähnyt myös Ilveksen finaalit? Oletko sinä? :thinking: Minulle Ilves on Paras(sitä ei mitata urheilullisesti) :yellow_heart::green_heart:. Sinänsä Ilvestä ei oikein olisi voinut edes kannattaa urheilullisin perustein 85-vuoden jälkeen. :face_with_peeking_eye:

En uskoisikaan. Eiks jengillä ollut silloin vielä tyyliin kidukset tai jotain?

2 tykkäystä

En kyllä ole nähnyt yhtäkään Ilveksen finaalipeliä missään lajissa. Junnufinaaleista olen lukenut. Sulla menee kannattaminen ja menestyminen sekaisin. Seuraa sais vaihtaa kokoaika, jos kannattais vaan parasta. Kun Ilves on sulle paras se on sun suosikki, mutta lopetetaan nyt niin nähdään pelikin.

1 tykkäys

Ihan näyttävät paidat Tapparalla

2 tykkäystä

Olet ilmeisesti sen verran nuori, on niitä lajeja ollut missä Ilves on finaalissa ollut. Joskus jopa voittanut. :relieved_face: Joo kattelaan peliä päättyy se miten vaan niin se ei huomista muuta. :hugs:

1 tykkäys