Itse kyllä kaipaisin tekoja huomenna kentällä eikä sanoja.
Vaikka miten olis tähtäin keväässä, niin hämmästyttävän huonoa peliä on hyvällä materiaalilla. Vaatii jo taituruutta valmennukselta. Zombit jäälle.
Tällä hetkellä on hyvin vaikea uskoa sanoihin tai tekoihin.
Edelleen Luotoa ja etenkin Jugia kaivataan kentälle ja koppiin.
Mikään huominen tulos ei poista tämän avauspelin häpeää. Tämä jää historiaan. Huominen lähinnä tilastoihin.
Ikävä tosiasia mutta Ipa vie meitä 100-0 sekä kentällä että katsomossa. Huomenna on aivan eri yleisön mökä hallissa. Hävettää aivan tajuttomasti, molemmat seikat:man_facepalming:
Juki oli katsomossa seuraamassa vikaa erää. Ilme vakava
Älähän nyt. Kyllähän tossa Ilveksen pelissä on paljon hyvää ja Kontiola tuo paljon kokemusta jatkopeleihin.
“Tähtäin keväässä”
Tällä tähtäyksellä ammutaan rankasti ali.
Onko valmennus ottanut tällä kaudella mitään negatiivista omaan piikkiin? Mä en oo ainakaan huomannut.
Telkkari on kiinni, mutta onko Tapparan valmennus antanut mitään haastattelua?
Varmasti kaivataan, mutta Liigan kallein joukkue ei saa kaatua yhteen tai kahteen jätkään. Se mua ihmetyttää, kuinka omat kannattajat ihastuttaa puhakat ja moilaset ja Tanus ja Levtchi saa kuraa. Miksi Tappara hankkii ulkopuolelta tuollaisia jätkiä, en ymmärrä. Eikä ole kyse vain tästä pelistä, iso kuva.
Onko voitettu ipaa sen jälkeen kun pomo meni ipaan?
Kyllä Rantakarin esiintyminen oli aivan surkuhupisaa… Salminen kehiin huomenna.
Koko joukkue oli surkuhupaisa
On, esim viime kaudella, tärkeimmässä matsissa.
Tänään ei pelattu tunteella eikä joukkueelle toivottavasti huomenna eri peli.
Ei tästä jaksa edes sanoa mitään. Eka erä täysi farssi. Häpeällinen paska , löperöä.
Helppo loppu ilvekselle. Yliote on selvä ja jotain Pitöis tehdä.
Toivottavasti nähty ei ole sitä uutta aikakautta mitä mainostettiin paljon
Tai jos oli niin viihdyin vanhassa paremmin
Enkä ihmettele yhtään.