Olisko metrin syöttö tulossa ?
Kaikki viittaa siihen. Ja hymy päälle
3 tykkäystä
Noni. Nyt soi @Armas suosikki kappale, Never gona give up.
1 tykkäys
Tämä on totta.
Jorsti taklas! Jorsti taklas!
DJ rickrollaa koko hallia.
2 tykkäystä
Voi ■■■■■ mitä unisuutta
Thomas on unessa.
Ei ole Tanuksen ilta. Hirveää puolustuspeliä.
Nyt tarvis saada katko
Pitkä mylly oli Ipalla, mutta onneks ei mitään vaarallista
Luoto tuli hienosti vaihdosta Ipan maalin taa mihin Granath sai dumpata ja saatiin pitkän vaihdon päätteeksi vauhtoaikaa.
1 tykkäys
@ljpp mihin voi reklamoida seurannan tahmaamisesta?
Täytyy sanoo, että ykkösketju on paska
Ykkönen vuotaa
Kukapa taas metrin myöhässä.
Takamatkalle jouduttiin … jälleen 0-1.
ykköskenttä meiltä jäällä.
Sellaista se taas on.
Oi voi. Sama laulu. Eri jokke
2 tykkäystä
Pennanen tekee. 0-1.
3 tykkäystä