Vauhtia on kuin Monzassa.
1 tykkäys
Varovainen alku
Huhhuh mikä syöttö Jorstille.
1 tykkäys
No kumpi se nyt on ![]()
2 tykkäystä
Laukoa ei saa, kulmaan mars.
Sinioranssit taitaa olla hereillä?
Tappara av nyt
Olipa puhallus.
No voi morjens mikä vihellys
No just ![]()
Mitä pirua? Tuo muka jäähy.
Ai tollasen vihelsit sitten
Jyppiläinen ajoi Xavin eteen ja siitä nurin, jäähy…
Jos ei olisi osunut pakki Veiniin, niin olisi 100/100 ei jäähyä.
No olipa estämis-jäähy…voi jee.
Hys hys…ne on amatimeehiä, eiku ammattituomareita
Hyvää alivoimaa
Jaha Jypin eka paikka ja 0-1
Jaa, vähän tylympi vois olla maalin edessä
0-1, Rooba.