Tapparalta ihailtavan nopeaa pelin kääntämistä. Omissa pari hasardin tynkää.
Tappara av. Rantakari istumaan, oman hassinsa jälkeen.
Mää tykkään tästä selostajasta selostajana.
3-1 Leskinen. Ei nyt päästetä mukaan.
Koska Rantakari alottaa pelaamisen?
Otsolla on kyllä ollu vähän ongelmia näin alkukaudesta. Pitää luottaa siihen, että Otso löytää oman tasonsa, mielellään pian.
Vähän heppoista Sählän maalinedustan siivoaminen.
Ei Kyl kolmatta kertaa sais antaa lyödä riparia… maila pois tai kaveri katolleen
Vähän kovempaa olisi Salonen voinut maalinedustan ottaa…
Erätauko. 3-1 numerot varmaan kuvaavat peliä.
Onko Tappara noin paljon parempi, vai onko Kärpät vaan niin ponneton?
Kyllä
Kyllä on Kärpät vähän erinäköinen joukkue kuin viime kaudella…ei tarvitse
yhtään ihmetellä sarjataulukossa sijaintia.
Hyvä ensimmäinen erä meiltä.
Minä näin liian myöhään sinun vetovinkin ja veikkaus oli tiputtanut kertoimen alle neljään. Pistin sitten Nordicbetillä lapulle jukurit & Tapparan voittamaan ja sain kertoimeksi 7,2.
Hiukan huvittaa, että Tapparalla oli tässä erässä 1 jäähy enemmän. Aiheellisia toki mutta kyllä jäi ekan kympin aikana varmaan 3 selvää viheltämättä vastustajalta.
Hiukan lähti jengillä mun mielestä 6-vaihde silmään kun 3-0 taulussa ja pelistä tuli ylimielistä.
Ois sekin saavutus jos tämän onnistuisi kusemaan. Oli kyllä Kärpät todella heikko, en ole koskaan noin huonoa Kärppää nähnyt pelillisesti.
Kyllä on Tapparan viisikkopelaaminen ollut hyvän näköistä nämä ensimmäiset pelit. Kiekonriiston jälkeen on syöttösuunnat kunnossa ja hitaissakin lähdöissä päästään keskialueen yli rytmillä.
Rantakarin haastattelusta kuulin aikaisemmin, että olisi panostanut kaksinkamppailuiden harjoitteluun kesän aikana. No, tuloksia odotellessa - melkoisen löysähköä on oman pään tekeminen edelleen.
Hyvinhän Tappara kääntää peliä. Ikään kuin ukot olisivat kevytjalkaisempia kuin normaalisti syksyllä.
Toisaalta ei mun mielestä mitenkään jäätävän hyvä erä. Kaksi ensimmäistä maalia Rynnäs olisi hyvällä - ei siis millään erinomaisella vaan perussuorituksilla - mv-pelillä hoidellut. Laukaukset tasan 14-14. Maali kohti Kärpät ampui 10 kertaa, Tappara 8.
Pitempiä hyökkäyksiä ja vedot tarkemmin kohti maalia. Vastaiskuja unohtamatta. Siinä resepti toiseen erään. Ja koko kauteen…
Nyt lopullinen niitti heti 2. erän alkuun.
Kiitos.
Jos Kärpät pääsee tekemään toisen, saattaa rentous kadota.
Pelasin Jukurien voittoa ja Tapparan voittoa yli kahdella maalilla. Sitten ikään kuin miettimättä lisäsin TPS-JYP yli 5,5 maalia kolmanneksi kohteeksi nostamaan kertoimia. Siinä kävi vielä niin, että vein kassalle lapun, johon olin merkannut virheellisesti alle 5,5 maalia. Korjasin sen. Melkein olisi pitänyt jättää.
Vähän tarkkuutta toivoisi nyt Tapparan peliin lisää. Ei onneksi kolissut omissa.