Otteluseuranta: Tappara - Kiekko-Espoo 07.02.2026 (La)

Tuokin oli hölmösti pelattu tilanne Haapalalta. Ainakin mun silmään näytti, että koukkii mallikkaasti ja tiputti itse mailan ettei tule jäähyä. Jalkoja liikkeelle niin ei tartte koukkia.

2 tykkäystä

Otteluohjelmaa kun katsoo niin eiköhän Kärpät-matsi ja tämä ole uhrattu harjoittelulle.

1 tykkäys

Mä taidan alkaa kiukutteleen, ehkä se auttaa Tapparaa

4 tykkäystä

Eiks noi nyt jo osaa pelata, tarvi enää harjoitella

Ketjut voi pistää erätauolla nyt vihdoin uusiksi. Kuten viime pelissä, niin kukaan muu ei saa mitään aikaiseksi kuin ykkösvitja.

1 tykkäys

Oli kyllä kruunu se syöttö ”pakille” viivaan jonka viellä varmisti katseella ettei siellä ole pakkia. Pelasi kyllä ilman mailaa tuossa lopussa paremmin kun mailan kanssa sentään yritti pari kertaa taklata.

1 tykkäys

Joo, kyllähän tämä otteluohjelma ja ajanjakso puhuu asian puolesta. Täytyy kai vaan sietää…

Kohta pääsee lukemaan Grönborgin kommentteja, kuinka tällänen peli ei riitä ja pitää puolustaa paremmin, mutta seuraavassa pelissä sama löysäily jatkuu

4 tykkäystä

Siltä se todellakin näytti. Surkee vaihto, kaikilta.

Sitten on helvetin tyhmiä pelaajia ollut aina ihan jokainen.

2 tykkäystä

toivottavasti pitää paikkaansa.

Kylläpä ottaa päähän ja samalla alkaa ensimmäistä kertaa tällä kaudella pelottaa, että ”mitä jos”. Mitä jos tuleekin ensi kauden toisinto?

On aloitettava kriisi. Se auttaa aina :joy:

Viimeisessä maalissa näkyi hyvin kuinka pienillä asioilla ja ratkaisulla on iso vaikutus. Matinmikon pitkä paineettomassa tilassa ja sitten Haapalan sähellys oman mailan kanssa.

2 tykkäystä

Toki nykyliigassa riittää kun on sijoilla 1-4 mutta näillä viime aikojen otteilla alkaa tehdä tiukkaa. Nyt tarttis jotain keksiä.

1 tykkäys

Saipa pelissä oltiin jo selkeesti pelissä jäljessä mutta Heljanko ja satumainen viimeistely sekä Saipan lopun hölmöily antoi meille voiton jota ei oikein ansaittu. Käytännössä jo siitä lähtien ollaan oltu aivan lapasia ja tänään homma jatkuu. Nyt tulossa kauden eka 3 pelin tappioletku ja ens viikolla aina helppo Ipa.
Rautiainen ei muuten näytä yhtään hyvältä kun vieressä ei ole Lihvetti ja Räsä. Tavallinen kuolevainen nykyään

5 tykkäystä

Ei kai, vaikka ehdottomasti pitäis ja vaihtaminen olis ollu parempi vaihtoehto. Ja minusta näytti että Haapala vain pudotti mailansa, ei sitä olis tarvinnut hakea kuin keskialueelta. Pointti on siinä että pelaaja ilman mailaa ei ole yhtään parempi kuin 5-4 alivoima.

Vaikea kuvitella kyllä. Yksittäisinä peleinä tämän viikon matsit kyllä muistuttavat viime kautta, mutta muuten ero on kuin yöllä ja päivällä.

2 tykkäystä

Olen eri mieltä tästä, mutta turha täällä siitä on vääntää.

2 tykkäystä

Jos tämä peli olisi vähittäistavarakauppa, niin kauppias Tappara olisi laittanut kampanjan pystyyn: ”tee neljä maksa yksi”

4 tykkäystä