Kukahan on otteluisäntä? Mun mielestä Corona-panimolla olisi nyt isoja paikkoja tarjolla.
Tää peli näkyy myös uhd kanavalla.
Yleisömäärä tänään siis lähellä samaa, kuin playoffs-kotiavauksissa on tapana ollut olla.
@Treppu voi lähteä Hakametsästä mutta Hakametsä ei lähde Treppusta.
Mä oon lohduttautunut perinteisellä suomalaisella tavalla, jos ja kun koko pudotuspelikasa perutaan. Eli mua *ituttaa itseni puolesta, Tapparan puolesta, Liigan puolesta ja about kaiken mahdollisen. Mutta vielä enemmän lohduttaa, että @Treppu on vielä *ittuuntuneempi.
Hyvä, että mun olotilasta on jotain apua.
Tää kuva näyttää jotenkin väärältä ollakseen pelin alkulämmöistä…
Toivottavasti Jukka, @TapparaMies ja PaloPena pukevat päällensä Pancho Villa paidat heti kun saavat ne napattua.
Kausikorttilaisethan (ja myös muut lipun ostaneet?) lasketaan aina paikalla oleviksi olivat he paikalla tai eivät. Tänään on siis haamumaalin sijaan haamuyleisö
Muistetaan näissäkin ehdotuksissa, että fyysistä kontaktia tulee välttää. Eli ampujankin täytyy ampua nuo kauas toisistaan ja onneksi tässäkin tapauksessa jokaiselle hallin katsojalle on tarjolla oma pääty.
Shht tämmöset puheet, Ilves voi suuttua ja murista.
Ainakin studiossa väännetään veitsiä haavoissa. Puhuisivat vaikka Tepsistä.
Jari Levosesta juttua nyt. Oletko tyytyväinen?
Jaa eiks siä ole yleisöä vai kui vai hä?
Kyllä, ihan hymyilyttää. Hieno päivä.
Telia toimii… wasabi ja vallini selostaa.
Pääsikö Antti halliin?
Kenelläkään tietoa kuinka paljon porukkaa on valunut Hakametsän eteen? Joku varmaan ollut uutispimennyksessä.
Vallin muistelee Jari Levosta.
Pitäisi järjestää ämyreihin suora linja auki että vois kotoo huutaa nuijaa tai muuta järkevää.
@ljpp Mitä luulet tehdäänkö tänään palstahistoriaa. Runkosarjan Tapparan kotiotteluiden eniten viestejä kerännyt seuranta?
Toki pelipäivä ei ole vapaapäivä tms niin saattaa rajoittaa, mutta odotan että runsaasti tulee viestejä ketjuun.