Tappara yv nyt
Siinä meillä varsinainen maister ![]()
Ei oikein lähde ylivoima.
Aikamoista ylivoimaa?
Se siitä.![]()
No mahtui siihen pyöritykseen Sompin yritys, Gallen hyvä paikka ja pari ohjuria.
Perkeleen hyvä meininki hallissa CHL peliksi
Yks veto ylivoimalla oho
Harjoteltiin täydet kaks minsaa ![]()
Pitäiskö kerrata säännöt penkillä ![]()
Moi! Ennakoista luettuna paras jalkeilla oleva remmi matkassa. Maalissa kakkonen.
Ole hyvä ![]()
Mattilahan tuon yv:n käytännössä yksin tuhosi.
Mukavan oloista peliä noin muuten.
Jägerillä on rajut otteet
Paikalla. Missäs muut? No reilu 5000 taitaa olla.
Tappara tullut aika hyvin otteluun.
Siittä melkein omiin. ![]()
Kärki laittoi jännän.
Kunnon sohlinki.![]()
Nyt nuo perussyötöt lapoihin, omissa varsinkin nukutaan se eka helppo syöttö ja sitten pakit yrittää parin vihun läpi.
Voi Tanus. Siinä oli tonttia.
Lähellä jo. Kyllä se siitä.![]()
Noista PITÄÄ naulata.