Otteluseuranta: Tappara - Lausanne HC 16.10.2024 (CHL)

No älä ny olihan siinä jo siirtelyä alueella.

Ei edes Gallet osu.

1 tykkäys

Rautiaisen ku laittas ylivoimaan ni tulis tulosta

Kostosta boksiin ja alivoimaa tiedossa.

Noniin . Nyt heiluu verkko rajusti. Sveitsi säännöillä varmaan kahden maalin edestä tämä poikkari

Lausannen av on kyllä hyvää

1 tykkäys

Erän loppuun 17 s ja toivottavasti vielä toiseenkin erään jää alivoimaa (Matinmikko).

Matinmikon pään sai lyödä pleksiin ja sen jälkeen kampata, ja kun ukko menee kulmaan antamaan poikittaista niin sitten kelpaakin jo nostaa käsi…

4 tykkäystä

Tappara av nyt

Matinmikolla palo käämi kun tönittiin turvalleen.

3 tykkäystä

Toivottavasti tänä vuonna Tapparaa ei kupata EHT:lle viime kausien tapaan. Vaikka se toki pelaajille onkin statusarvoa, niin kyllä se kuorma alkaa jännittää kun on tämä CHL:kin.

1 tykkäys

Se alkaa meidän Leskisellä olemaan kohta kaksi ottelua takana ilman onnistunutta pelisuoritusta.

2 tykkäystä

Matinmikko lenteli kuin märkä rätti useesti ja sitten meni hermot, voi voi!

1 tykkäys

Kuritonta Matinmikolta. Ei voittavaa.

Pääsi aiemmin erässä pälkähästä korkean mailansa kanssa. Eli fifty-sixty nyt.

Hyvä erä, maalit puuttu.

No joo, lenteli heppoisesti, mutta kyllä itseäni ainakin ketuttaa suunnattomasti nämä “kostojäähyt”. Kun lähes aina, kuten tässäkin tapauksessa, se ensimmäinen teko oli törkeämpi kuin se itse kosto. Ensin ei uskalleta antaa jäähyä, mutta kostosta on sitten “helppo” antaa. Ei tietysti pitäisi provosoitua, mutta huonoa viheltämistä silti.

1 tykkäys

Aika tunnusteleva erä, Lausanne säästeli selvästi ja kyttäsi vastaiskuja. Vasta erän lopulla alkoivat pyörittämään meidän päässä.
Tapparalla oli paikkoja, mutta niistä pitää alkaa laittamaan sisään jos halutaan voittaa.
Odotan Lausannen laittavan jalan kaasulle toisessa erässä.

Sompin peliä on ilo katsoa, pyöritti Lausannen ukkojan heidän maalin takana kunnolla.

3 tykkäystä

Ristus että oli kuspäinen jäähy Matinmikolta.

Tappara ei saanut mitään aikaiseksi kahdessa YVssä, nähtäväksi jää kuinka monta maalia painaa vieraat tämän yhden YVn aikana.

3 tykkäystä

Hyvä erä, voisi olla isompiakin numeroita taululla. Matinmikolta aivan törkeän hölmö jäähy tuohon erän loppuun.

3 tykkäystä