Otteluseuranta: Tappara - Lukko 02.11.2019

Juu mee vaa jos tykkäät tollasesta pelistä mitä on viimeiset 6 tai 7 peliä ollut. Toki pisteitä tulee, mutta eikös sen pelinkin pitäis näyttää kiekolta. Mulle pelkkä tulos ei kelpaa. Jos katon lätkää, pitää sen olla jonkun tasoistakin.

Jos näin, en näitä nähnyt.

Ensimmäiseen erään oli ilmeisesti satsattu ja hyvä niin, nyt pitää vaan jatkaa eikä luulla mitään.

Tämähän oli viihdyttävintä lätkää hetkeen. Tapparan pelissä ihan eri meininki kuin hetkeen. Myös Lukko on hyvä ja vaarallinen porukka. Minun silmiin hyvää lätkää.

3 tykkäystä

Laita TV kiinni jos ahdistaa

9 tykkäystä

Lukko on pykälän parempi kuin eilinen Kaanit. Tappara toistaiseksi kaksi pykälää eilistä edellä. Helkku ja Gart maallikon silmään molemmat hyviä.

1 tykkäys

Eikä edes aloitusta keskialueelle…

“Emmää nähny mittää”

1 tykkäys

Voi poika. Ahdistaako sua ittees.
Laitoin ekan viestin juuri ennen Tapparan ekaa maalia, ja siihen asti Tapparan peli oli aivan mitäänsanomatonta paskaa. Onneks sentään alkoi jonkinverran jalka toimimaan, niin voikin jatkaa katsomista.

Ihan ok erä. Otto hukassa, Rouhiainen jumissa ja Levtchiä purrut käärme.

1 tykkäys

Ei oikeastaan ahdista ollenkaan, hyvä peli tänään. Joku joskus sanoi, että toisto ei tee jutusta yhtään parempaa. Pätee tähän sinun kommentointiisi. Paskaa on, tuli selväksi.

2 tykkäystä

Eiliseen verrattuna tää oli suoranaista iloista hurmosta. Eilinen voitto oli tahto-tai sattumavoitto.

1 tykkäys

Antonilla kyllä pitkä kuivahko kausi alla. Ojsmäki tekee ketjussa kovaa työtä ja Virta + Levtci hukkailee kiekkoja vuorollaan. Yleensä pikku onnistuminen avaa peliä, toivotaan tosta yv maalista lähtis.

Montako minuuttia 2. erän alkuun?

Baut 5

1 tykkäys

Seurannasta voisi päätellä että nollissa mennään. Onneks oon hallilla niin pysyn kärryillä

2 tykkäystä

Ei nyt sentään, joku täällä nyt ei ole tyytyväinen peliin mutta muuten konsensus 1. erän jälkeen on:

a) Tappara raikkaana
b) 2-0 johto
c) Tuomarit koittaa tasoitella tasoeroa.

1 tykkäys

Täällä on ihan mukavasti populaa. Oisko 5500 palttia rallaa

Bäckström on kyllä asiallinen ja fiksu kaveri.

2 tykkäystä

Ja nuorikin vielä

3 tykkäystä

Kylläkyllä, edessä loistava tulevaisuus.

1 tykkäys