Valmennus voisi nyt jättää tuomarit rauhaan ja alkaa hoitamaan omaa työtänsä. Tekemistä luulisi löytyvän.
Montako hyvää peliä on viimeisimmän CHL pelin jälkeen. Ei taida montaa olla ja vajaa kokoonpano ollu pitkään. Nyt sitten ei mikään toimi vaikka kokoonpano alkaa oleen oikea.
Malttia malttia ens viikolla uus peli
Itseasiassa kaks ja niistä tulee 6 pistettä
Jos unohdan chl pelit niin viimeksi muistan pelin joka sytytti niin lokakuulta.
No sehän tässä just hirvittääkin.
Tuleeko perjantai liian nopeasti, vai saadaanko palikat kasaan. Tiedän että tuolla on se punainen lanka jossain. Pitäisi vain saada se esiin, aika hiton pian.
Väitinkö sinun niin väittäneen?
Tunnetusti Tappara menee tunteisiin.
Jos ja kun näin tapahtuu palstalla niin miksi ei tapahtuisi myös areenalla.
Ihan aiheellinen huomatus Sinioransseilta että nyt ei olla tyytyväisiä tekemiseen.
Kunhan noi äijät nyt ehtii reenaan tolla rosterilla edes hetken niin kyllä se lanka löytyy
Sinioranssi liukuvärjätty lanka
Kenet ne haluaa nyt pihalle ?
Toivottavasti jokainen vilttiketjusta päävalmentajaan miettii, että olikohan se mulle.
Tätä kannattaa kysellä heidän omassa ketjussaan.
No aiemmin, kun Metsolan odottaman torjumaa toin esille vastasit näin:
Edit. Sillon, kun tuo tilasto oli Metsolan puolella niin sillä ei ollut väliä ja nyt sitten on.
Totta, Lokakuun KEspoo pelit oli tosi laadukkaat. Tosin niissäkin tuli takkiin mutta peli näytti tosi hyvältä. Noiden jälkeen ei oikein ole mikään peli jäänyt mieleen erityisen hyvänä.
Sitähän tämä on, harjoittelussa ollaan valitettavasti todella paljon takamatkalla.
Toivottavasti emme pääse ensi kaudella CHLään niin voisi ensi kaudella kulkea paremmin liigassa.
Kyllä mä edelleen toivon ja odotan sitä mestaruutta.
Mestaruus taitaa alkaa olla ainut mahdollisuus päästä CHL ensi kaudella
Kovin mielelläni olen tässä väärässä, mutta tällä rosterilla ei mestaruutta voiteta. Pelaajahankinnat on tällä kaudella menneet pahasti metsään.
Brickley ja (toisen pakin nimi on kielletty sana foorumilla) ovat hyviä, Andersonista en osaa vielä mitään sanoa. Muuten on kyllä pahasti mennyt rahat hukkaan.
Mitä Juujärvi sanoi kiekkoradiossa?
Strerssitesti edelleen?
Mitään ei ansaittu, eikä mitään saatu. Muuten samaa jaarittelua.