Toivotaan että Tapparan 4-0 voitto kelpaa sinne ![]()
Kiekko jäähän nyt.
Kiekko jäässä nyt. Antaa palaa.
2 tykkäystä
Ja olet minuutin verran edellä Chromecast/Cmorea.
Lähtee nyt. ![]()
Kiekko jäähän nyt tällä
Aloitukset 100% meille.
Täällä jäässä nyt.
Näyttäis siä muutama raumalainenki olevan.
Ei hyvä alku
Näyttää kyllä hyvin olevan porukkaa halissa. Yläkatsomoissakin hyvin väkee
Hyvin haki.
Mikä kuoleva joutsen
3 tykkäystä
Hahaha
Iso poika kaatui helposti.
Tappara av nyt
Pray for Hakulinen.
6 tykkäystä
Kiviä taskuun
Se kaatu mailaa päin…
Rotta Hakulinen mukkelis perus poffi-muistutuksesta. Tämäkö on linja tänään?
Hemmetin hyvä alku oli.