Parempi olis olla ainakin täynnä. Jos kuulutetaan taas 11000 ja rapiat, niin tuhahdan.
Se onko täynnä, riippunee aitiosta. Luulisin.
V***u nyt riitti. Työkone kiinni, kalja auki ja vapun viettoon. ![]()
E: lainaan tähän edesmennyttä loistavaa nuorta sarjakuvataiteilija Tuukka Virtaperkoa, koska hän kuvasi tunnelmat täydellisesti ![]()
Tänään pari tuntia pöytätennistä ja sitten peli.
Tänään ängetään halliin. Kohta nokka kohta Tamperetta. Tässä on pahasti vanha kettu innostunut tänä keväänä. Kohti voittoa!
Heti ku loppu teams koulutus nii alko aika matelee. Jännitystä tuntuu siis oleva. Ei enää kaua ku lötå tippuu😊 meijän seura
Sit jokaikinen se lippu ilmaan, edes ennen peliä.
Näyttäis olevan Laineen omalta huvilalta n. 20 km Tampereelta, joten Tampereen seudulla mies on! (avoimista lähteistä salapoliisoin)
Olosuhteiden eli luontoäiteen ja rakennusprokkiksen takia viritellään kohta kisastudioo Kemijärven talvimaisemissa, kunhan saadaan ensin saunottua kunnolla ![]()
Alkais ny vaan jo …
Juuri tällaisen peräänhän minä olen juuri SO:lta huudellutkin kun lakanatifot ovat osoittautuneet vaikeiksi, iso käsi.
Pelottavan luottavainen fiilis itellä
Ai saatana. Näyttää koskevan koko Areenaa.
Tervetuloa Sinioranssiin Areenaan
Huomenna alkaa loma ja suuntaan Turun satamaan,en kuitenkaan mene Typhooniin enkä viinakaupan kautta. Reissuun kelpaisi lähteä “kulta kaulassa.”
Täällä odotellaan iltaa rauhallisin mielin, 100% luotto joukkueeseen.
Kuvassa ei vielä parvella näy lippuja, mutta toivottavasti sinnekin jaksetaan vielä jakaa ![]()
Aivan saatanan siistiä!![]()
Kohta mennään!
Katselen pelin tänään kotisohvalta kun en halua jinxata. Edellisen kotiottelun olin paikanpäälöä ja miten kävi. Tällä kaudella ollut hallissa yht. 6 peliä ( reissuhommissa ja pääsääntöisesti muualla asuva ei vaan pääse) ja kaikki hävitty, nyt olisi ollut mahdollisuus, mutta ei nyt, kun pelaavt paremmin kun en ole paikalla😁
Joo reilu 2tuntia pelin alkuun,ei jännitä viäläkään.Viittiikö edes Areenalle lähteä,jos menis suoraan altaaseen vaan fiilistele ja odotteleen muita sinioranseja.
En nää luurilla tarkemmin, onko myös piippuhyllyllä?
Ei ainakaan näytä siltä.