Otteluseuranta: Tappara - SaiPa 21.09.2019

Toivottavasti asenne kunnossa. Yv:n sais palauttaa alkuperäsee muotoonsa ja miksei ykkösenki

En usko asenteen puuttumiseen. Back-to-back-peleissä pelin tempo laskee kyllä lähes väistämättä eli älkää nyt ilotulitusta odottako.

Hallilla! Onhan hulinaa!

3 tykkäystä

Pitää osittain paikkansa, joskus toinen peli perään saattaa olla henkisesti helpompi, myös kropalle helpompi.

Ja huom! Tällä viikolla Tappara on peluuttanut todella tasaisesti. Eilenkin ainoa nipin napin yli 20minuuttia pelannut oli Kuusela. Kaikki muut alle.

2 tykkäystä

Todella ruma tuo oranssi peliasu

Itse taas tykkään isosti.:thinking:

5 tykkäystä

Telialta pelin seuraamisen suurin miinus on tää perkeleen delay. Taas pitää laittaa kaikki sovellukset ja muut äänettömälle, että jokainen maali ei spoilaannu.

Ja mä oon aika neutraali. :no_mouth:

1 tykkäys

Ai nyt haetaan jo mielipidettä asusteistakin otteluseurannassa? Mua ei paljoa tuo rätti kiinnosta kunhan sisällä on ehta ja aito Tapparan mies :+1:

1 tykkäys

Onhan se oranssi ny ihan kauhee :joy:

1 tykkäys

Pessimisti, joka pettyy -luonteenpiirre odottaa tällä hetkellä tappiota joko optimistisimman kulmansa kautta tilastotappiona tai pessimistisimmän kulmansa kautta ylimielisyyden vuoksi. Tänään hän pettyy varmasti :wink:

Jumalauta kakarat siellä on lapsia katsomossa, ny ette häviä!

Myös täällä # bongattu musta civic

Ei minullekaan maistu oikein nuo oranssit pelipaidat. Toisaalta olen myös sitä mieltä, että valkoinen pitäisi olla kotipaita.

2 tykkäystä

Viimeksi oransseilla coitettiin Saipa #omen


Täällä silitysrauta yhdistettynä peliseurantaan.

5 tykkäystä

Tänään on taas se @ljpp usein mainitsema ns. näytön paikka.

Pikkuvekaroita ja muita satunnaiskatsojia on halli täynnä, joten nyt on paikka myydä tuotetta heille.

Toivon suurimaalista kotivoittoa, sillä maalit innostavat lapsia :slight_smile:

2 tykkäystä

Amerikassa on tutkittu, että valkoiset paidat menestyy huonommin.

…Ne erottuu heikommin ja vähemmän drivea. En muista mikä tutkimus, vai oliko Jetsin nykylogo, joka valtavan harmaa.

Valkoinen on luovuttamisen väri

Legendaarinen @Messi nähty, kätelty ja juteltu!

3 tykkäystä