Domin paluuta ei ihan vielä varmaksi tiedetä, hmmm.
Tätä en kyllä itse osannut rivien välistä kuulla. Menikö multa jotain ohi?
Oliko muotoiltu siis että tulisi vielä tälle kaudelle vai että saattoiko siitä ymmärtää että se ol siinä?
Tuukka
![]()
“Vuoteen en oo venytelly” -Tuukka
Kyllähän siitä sai semmoisen kuvan ettei pelkästä karanteenista ole kyse
Ok kiitos, en just ny pysty katsomaan k.o. lähetystä niin tällä utelin.
Itse en kyllä tuollaista kuvaa saanut.
Puhui siis karanteenista. Ehkä tarvitsee vielä negatiivisen testituloksen ainakin.
No mää taas sain sen kuvan, että enää odotellaan koska karanteeni voidaan julistaa päättyneeksi.
Sama, en mitenkään päin saanu semmosta käsitystä ettei tulis enää.
Kyllähän se nyt pitäis olla tiedossa jo silloin kun se on annettu
“Mitä mieltä italialaisesta keittiöstä?”
“No oon mää sielläkin käynyt”
Tuukka tuo kyllä vähän tahattomastikin hyvää viihdettä lähetykseen. ![]()
Kipinä vois hitusen enemmän panostaa Kirvesliven äänimaailmaan, saa nimittäin soundbarin volumen vääntää päälle neljänkymmenen jotta saa selkoa haastatteluista. CMorelle kun kääntää saa volumen tiputtaa sinne 13:n kieppeillä.
Vissiin toi kesto on ulkkareiden kohdalla ollut koko ajan kysymysmerkki.
Ihan samat lait heitä koskee.
Virallinen karanteeni on tartuntatautilääkärin viranomaispäätös. Tartuntatautilääkäri voi määrätä oireettoman henkilön karanteeniin, jos tämä on altistunut yleisvaaralliselle tartuntataudille . Jos kyseessä on Covid-19-tauti, karanteenin pituus on yleensä 14 päivää. Virallista karanteenia ei voi lyhentää koronatesteillä.
Tuukka antoi Bertrandille napakat ohjeet.
Voisi sitten veikattu 1. pari Matushkin - Kinnunen olisi vaatinut melkoista näkemystä.
Yksi instanssi sen voi Suomessa määrätä ja silloin ei pitäisi olla mitään epäselvyyksiä? Vai olenko ihan metsässä niin kuin normaalisti?
Vissiin toi kesto on ulkkareiden
Pelicansin vahvistukset saavat palata ilmeisesti 1.3 jälkeen:
Eli Tapparankin Tsekit varmaan myös 1.3. asti.